Jan 18, 2011

Home » , , , » Perghh.. Iklan Macam Ni Yang Buat Tak Sabar Ni!!

Perghh.. Iklan Macam Ni Yang Buat Tak Sabar Ni!!

Hehehe.. tajuk nak kontroversi aje...agaagaga.. Tapi siriyes, memang buat saya tak sabar, tak tahan pon yer.. Pendek kata, tak senang duduk la.. Iklan apa yang buat mengganggu gugat hidup saya ni? Iklan apa lagi, iklan Milo Fuze la..

Yer, Milo Fuze... Dah lama bebenau saya tak minum.. Paling suka Milo Fuze Ais Kool, maklumlah saya memang suka minum air manis yang sejuk, yang ada ais.. Kalau yang panas ni, bila time-time sejuk je baru terasa nak minum..Yang cereal pon pernah try gak, ok juga..

credit

Malangnya kat sini takde Milo Fuze ni, sahkan Milo Fuze, Milo yang biasa tu pon non ado.. Pelik juga Milo under Nestle kan, padahal Nestle tu adalah syarikat Switzerland tu.. Kat EPFL ni ada building research Nestle, tapi Milo hareeeeemmm nak jumpa.. Yang ada Ovomaltine, Cailler, Nesquik dan macam-macam lagilah but no Milo.. Macam mana rasa dia? Mana lagi best? Errk..susah nak jawab, uols kena datang try sendiri lah, tapi yang pasti lain sikit rasanya dari Milo Malaysia.. 

credit

Tapi yang buat saya paling resah gelisah adalah, saya tak berpeluang untuk menyertai Milo Fuze Jam-Pack game. Mak oiii, hadiah dia memang beshh banget, Macbook Air, iPhone 4, iPad and the list goes on and on.. Waaa, semuanya gadget yang memang saya nak...ekekeke.. So, untuk uols, apa lagi, jom layan Milo Fuze Jam-Pack game sekarang juga..


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

3 Comments
Comments

3 comments

Jan 18, 2011, 1:38:00 PM

salam

iklan tu menarik, tapi syira tak minum milo. nati lagi terok sembelit..huuh

Jan 18, 2011, 10:55:00 PM

:) :) :)
betullah.. takde lagi minuman koko yang leh celen milo
terbaeekkk!!!!

singgah dari mknace unlimited

Jan 23, 2011, 1:09:00 AM

@syira : ohh..yeke dear..tak sangka..

@mknace : maybe sebab dah terbiasa ngan milo kot..agagaga

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...