Jan 27, 2011

Home » , » Pencarian Bloglist Selama 1 Tahun Melayu Frustasi

Pencarian Bloglist Selama 1 Tahun Melayu Frustasi

 
Yiihaaa, kali ni dengan sepantas kilatnya saya mahu menyertai Bloglist Blogger Masa Depan.. Saya memang suka masuk bloglist nih, tak kisahlah blog baru ataupun blog lama.. 

Kalau ada yang nak exchange bloglist dengan saya pon boleh saja, let me know kat box komen yer, kalau kat shoutbox takut saya terlepas pandang pulak.. Dan kalau ada yang dah letak blog baru saya ni kat bloglist uols, tapi blog uols takde pon kat bloglist saya, gitau aja.. Dengan sepantas kilat saya akan taruk..hihihi..

Ok, saya dah lari dari tajuk.. Kalau uols juga mahu join, klik sini laju-laju kay.. 
 

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

3 Comments
Comments

3 comments

Jan 27, 2011, 7:47:00 AM

semoga terpilih yer

Jan 27, 2011, 9:18:00 AM

nk jugak...

Jan 31, 2011, 10:07:00 PM

@edy : thanks bro..

@kak sya : jom..jom sama-sama memeriahkan..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...