Jan 2, 2011

Home » , » Belle of December

Belle of December

Jeng..jeng..jeng.. Ini adalah Belle of The Month yang terakhir bagi blog Ma Belle Conway, seperti yang diberitahu kat sini, dan mahkota untuk bulan Disember jatuh kepada..

credit

MISS SUZIE



Perghh, cayolah.. Last month Suzie dah dinobatkan sebagai Belle of November, kali ni Suzie tetap mengungguli carta.. Clap..clap..clap!! Haritu saya ada bagi info yang kurang tepat, sebenarnya Suzie ni lahir kat Perak, tapi parentsnya berasal dari Kelantan. Suzie ni memang peramah, suka join conway tapi skang ni Suzie terpaksa meninggalkan dunia blogging buat sementara.. Kenapa? Saya pon tertanya-tanya.. Harap Suzie berjaya menemui apa yang dicari..



Inilah header terbaru blog Suzie.. Comey kan? Sangat cute dan sangat kawaii, suka sangat!! Layout templatenya memang kemas dan sejuk mata memandang.. Bukan kaler biru je yang menyamankan, pink lembut pon memang sodap je tengok, memang nampak girlish, sesuai ngan Suzie... Tunggu apa lagi, jom terjah blog adik Suzie yang comey ni..

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

2 Comments
Comments

2 comments

Anonymous
Jan 2, 2011, 9:36:00 PM

wah ada adiah pengomen bulanan ek hehe xtau plak

Jan 2, 2011, 10:32:00 PM

@nana : hehehe..bukan hadiah dari segi material, tapi sekadar review simple2 je..saja nak menghargai jejak kasih belle amies..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...