Jan 4, 2011

Home » , , , , , » Sape sini yang tak minat drama Korea?

Sape sini yang tak minat drama Korea?

Hikhik.. ada ke orang tak minat drama Korea? Hohoho, yang pasti ramai kenkawan saya memang gilakan drama Korea, termasuklah saya.. Kami siap berkongsi dan tukar-tukar cd lagi untuk layan citer-citer Korea ni.. Malah, masa zaman U dulu, tengok secara berjemaah dalam bilik hostel, dengan skrin komputer yang tak berapa nak besau, tapi penontonya melebihi 5 orang..huhuhuhu.. Kalau sedey, nangislah beramai-ramai..hikhik..Memang manislah kenangan dolu-dolu time jadi budak U..

err..ni contoh je..kami sama jantina, muhrim tau..

Oh ya, Mr. Hady tak pernah layan drama Korea sampai habis episod, adakah itu bermakna tak minat drama Korea? Tak pernah pulak saya tanya..hehehe.. Tapi, saya takdela layan semua citer2 Korea ni, saya pilih-pilih gaks.. Maklumlah, banyak sangat criter yang duk bersusun untuk ditengok, tapi masa je tak mengizinkan.. Sape kata kerjaya as suri rumah ni boleh goyang kaki 24 jam..uisshh..sebaliknya jam bekerja melebihi jam orang kerja opis..

Ada beberapa jugakla hero dan heroin yang saya suka tengok.. Pendek kata, kalau ada si jejaka dan si jelita ni berlakon dalam satu-satu cerita, pasti saya akan usha cerita itu..hikhik.. Antaranya adalah Chae Rim, aww, pantang tengok ada dia, pasti nak layan criter tu.. 1st time leh suka dia sebab tengok criter All About Eve.. Perghh, terus melekat.. Memang kawaii btol la.. Masa tu dia masih muda jelita.. Skang dah matured sikit..hihihi..

comeynyerr...

Antara crite yang memang akan dilayan berulang-ulang kali adalah criter Hana Kimi (memang kelakor sesangat), You're Beautiful (lagu dalam crite ni best2), Oh! My Lady (Chae Rim yang comey ada dalam crite ni..) dan banyak lagi lah.. Kalau nak tahu, uols leh tengok kat entri drama ni, kat situ adalah short summary mengenai drama2 yang pernah saya tengok..

Oh ya, tang lagu Korea pulak, memang ado yang sedap2 sampai terngiang2 kat telinga saya even selepas 3-4 hari melayan drama Korea, especially drama You're Beautiful tu.. Perghh, memang sodapla even tak paham semua lirik.. Tang oppa, salang tu tau la..hikhik.. Lagipun sodap yo dengar diorang cakap, lembut dan manja je..hihihihi.. 

Sebelum saya melalut dengan lebih lagi, nak gitau yang DiGi masih membuka tawaran untuk pembelian tiket ke DiGi LIVE Kpop Party 2011. Kat consert tu nanti uols juga berpeluang untuk berjumpa dan beramah mesra dengan Korean Pop Star! Bukan itu sahaja, akan ada hadiah untuk 100 pembeli pertama dan ada cabutan bertuah.. Nak tau lebih lanjut, klik sini..


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

4 Comments
Comments

4 comments

Jan 4, 2011, 7:56:00 PM

dulu2 layan gak citer korea. tpi sbb pnjg2 malas nk tgk dah. huhu

Jan 4, 2011, 11:37:00 PM

@aliahwafa : hehehe..tulah, bnyk amik masa lah sikit..tp bila tgk 1 episod, xleh nak brenti dah..

Jan 4, 2011, 11:44:00 PM

tak tengok langsung cerita korea nih!

Jan 7, 2011, 12:38:00 AM

@bee : yeke dear..beh gak layan..hihihi..tapi amik masa lah sikit..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...