Jan 17, 2011

Home » » Yeay, Zahra in Top 25 & Me Win Twice!!

Yeay, Zahra in Top 25 & Me Win Twice!!

Hihihihi.. dek kerana taktau nak bagi tajuk apa, maka cam gitulah jadinya... Yang penting, maksud sampai..agagaga.. 

Actually, dapat tahu dari semalam lagi mengenai Top 25 bagi Contest Si Manjaku Riang, tapi takdan nak buat entri.. Biasalah weekend kan..hihiihi.. Wahh, tak sangka Zahra terpilih.. Thanks buat juri coz sudi pilih gambar Zahra tu.. Tahniah dan good luck juga buat kesemua Top 25, nak tengok full result leh klik sini.. Semoga ada rezeki Zahra kat sini.. Aminn..


Yang kedua, tak sangka entry me untuk Shaz Clozet Giveaway terpilih untuk memenangi The Best Creative Entry.. Thanks buat juri yang memilih my entry dan thanks juga buat Sha coz sudi bagi hadiah yang kiut-kiut..hihihi.. Tahniah juga buat Cute Mum dan pemenang2 yang lain..


Kalau nak tahu, kat Shaz Clozet ni, macam-macam baju untuk kanak-kanak ada, nak romper, skirt, pendek kata semua ada.. Comel-comel pulak tu.. Jadi tunggu apa lagi, jom singgah di Shaz Clozet..

Last sekali, baru je me nak publish entri ni, tetiba terperasan yang me adalah one of the conso winners bagi Gaban's Lovely Crafts & Embroidery Giveaway 2010. Wihhuu.. Thanks buat cik puan Gaban coz sudi pilih my entry untuk memenangi tuala bersulam.. Tahniah buat Nanakimie kerana memenangi hadiah utama, kakyong dan pemenang2 yang lain..


Me memang suka baju sulam-sulam ni..hihihi..Kalau tak sulam benang (err..ni ke namanya or sulam komputer), me suka baju dijahit manik-manik..hehehe..Tapi bukan me lah yang jahitnya, my sis lah yang jadi mangsanya..agagaga.. Dan kat Lovely Craft & Ebroidery ni memang cantik sulamannya, macam me gitau kat entri tu.. Jadi tunggu apa lagi, jom skodeng Lovely Craft & Embroidery

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

4 Comments
Comments

4 comments

Jan 17, 2011, 7:21:00 PM

waaa....
bnyknyer menang...
c0ngratz kak has!!
;)

Jan 17, 2011, 9:41:00 PM

Tahniah!! ummi salah sorang dr list pemenang conso Cik Puan Gaban..Izaizan

Jan 17, 2011, 10:49:00 PM

tahniah...adam x terpilih...
good luck 4 zahra....

Jan 23, 2011, 12:27:00 AM

@honeyz : thanks dear..

@ummi : laa.. yeke..taktau izaizan tu ummi rupenyer..

@aanie : hohoho..gambar adam pon comey gak..thanks dear..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...