Dec 30, 2011

Home » , » Segmen rerama berterbangan - Jan 2012

Segmen rerama berterbangan - Jan 2012

Dah lama rasanya saya tak join mana-mana segmen, maklumler, baru nak aktif berblog balik.. Lagi pulak, asyik tak nyempat je nak mengarang.. Oleh kerana segmen ni simple aje, takyah nak mengarang panjang-panjang, pulak tu tersangatlah menarik, tu yang terjoin juga tu..hehehe..

Sebagai syarat untuk join, saya kena gitau 5 fakta mengenai diri ataupon blog.. Ha, kalau nak tahu pasal blog, boleh aje klik About Us, dah saya cerita dari A-Z dah..hehe.. Kali ni saya nak cerita pasal saya la, tapi bukan 5, tapi 10..heheh.. Layanzz..


Ok, kalau uols juga mahu join segmen ni, klik banner kat bawah ni laju-laju kay..



Nak tahu rahsia awet muda, Klik SINI

Nak insentif tunai, Klik SINI 

Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

4 Comments
Comments

4 comments

Dec 31, 2011, 11:36:00 PM

hai kak has !

sy dah join segmen ni bln lepas punyer ...

nice to know a bit more about u ;) samelah kite...suke lagi wat desserts bnding main dishes dan..suke jenjalan ! tp tgk movies jer xleh nk same sgt sbb 'askar' ramai so kena layan DVD jer lah :p

Jan 2, 2012, 7:51:00 AM

@Ummi Hanie hai hanie..yeke..alahai, rupanya bnyk yang sama ek kita ni..hihi..movies tu samelah ngan dvd, skang ni dah lame daa tak gi tgk wyg..ada anak kan, cam payahla nak gi wyg..huhu..

Jan 2, 2012, 11:31:00 AM

terima kasih sudi join Has..

contrast lah kita.. kakyong lagi suka masak lauk pauk compare dgn baking2 & kuih2 nih... ;)

& kakyong memang x reti berenang.. tp suka snorkeling.. cuma hajat nak belajor diving jer yg tak kesampaian..

Jan 3, 2012, 3:56:00 AM

@kakyong sama2..hehe..saya pon bukannya pandai berenang sangat, kat kolam yg tak berapa dalam tu bolehla..hehe..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...