Jan 1, 2011

Home » , , , , » Yuhhuuu.. We're back!!!

Yuhhuuu.. We're back!!!

Wahhh..lamenyer rasa tak membelek-belek blog nih, sudah windu rasanya nak bercoret kat sini dan menjengah blog kenkawan..hehehe.. Oleh kerana percutian kami sekeluarga dahpon tamat, maka bolehlah saya berblogging sampai lebam..hehe..

credit

Mula-mula, disebabkan hotel yang kami stay tu ada internet, ingatkan dapatlah menjengah sekejap blog kesayangan kami nih, tapi disebabkan tak bawak plug converter, pastu cari kat kedai tak jumpa yang boleh convert plug dari Swiss ke Europe, maka tak dapatlah nak berblogging..

Entri mengenai percutian kami tu akan dibuat kemudian, nak kena cari feel dulu..agagaga.. Skang ni, saya nak gitau mengenai Belle of The Month.. Akan ada perubahan, maklumla sempena blog baru dan tahun baru..ngeh ngeh ngeh.. Saya hanya akan membuat spesel entri untuk yang menjuarai carta Top Commenter sahaja.. Tapi untuk bloglist Belle of The Month, akan kekal seperti dulu, which is saya akan mengambil Top 3 dari Belle Buddies aka Top 10 Members dan Top 3 dari Belle Reporters aka Top Commenters..

cedit

Oleh kerana saya dah tak membuat giliran, maka pengiraan Top Commenters dikira mengikut satu bulan sahaja, yang mana, Belle of January akan dikira berdasarkan jumlah komen bulan January, dan bloglist juga dikira untuk bulan January sahaja..

Saya masih berhutang ngan uols Belle of December, nanti saya buat dalam masa terdekat.. Nantikan siapakah yang bakal menjuarai Belle of December.. Untuk yang December ni, saya masih ikut yang lama, which is yang paling ngetop dalam Belle Buddies coz yang November dah amik dari Belle Reporters di blog Ma Belle Conway.. Bermula dari January, saya hanya akan mengambil kira dari blog Notre Belle Histoire sahaja.. Harap maklum...hehehe..


p/s : Oh ya, lupe pulak nak bagi jawapan kepada teka teki suka2 hati..hihihi.. Nampak gayanya takde yang meneka dengan betul, jawapannya adalah Portugal.. Ye, kami pi jenjalan ke Lisbon, Portugal..

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

3 Comments
Comments

3 comments

Jan 2, 2011, 3:52:00 PM

SALAM HAS..

NAK BUAT SCROLL TUK FEEDJIT TU NAK KENA GUNA CODE...NANTI KAK SYA EMAIL CAMNE YEA..

Jan 2, 2011, 4:29:00 PM

Tahniah Zahra.. cantik gigi..
nk tanya, camner nak letak backlink entri kat komen?

Jan 2, 2011, 10:40:00 PM

@kaksya : thanks dear..hihihi..suka2..tak sabau tunggu emel ni..

@cute mum : thanks dear..me dah buat tutorial..ada kat blog ma belle conway..sat lagi me gi bagi link ek..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...