Dec 28, 2010

Home » » Tuah Ayam Nampak di Kaki..

Tuah Ayam Nampak di Kaki..

Tuah manusia, siapa yang tahu.. Aisey, pagi-pagi dah berpepatah (ade ke ayat nih..hihihi).. Bukan apa, firstly, sebab tak tau nak buat tajuk apa.. Mainly, nak gitau yang tuah me adalah sebagai peserta pertama Oh My Dear Closet Giveaway..  Walaupun me bukan pemenang yang bertuah, tapi puan penganjur aka Iema sudi bagi hadiah misteri buat peserta pertama (me lah tu..) dan entri menarik.. Terima kasih Iema.. Tahniah juga buat Mama Zharfan dan Een..


Kalau nak tahu, skang ni Oh My Dear Closet tengah buat Year End Sale, macam-macam ada kat sini, kids apparel, accessories, malah handmade craft pon ada.. Jadi, apa tunggu lagi, jom usha blog Oh my Dear Closet sekarang juga..

p/s : By the time uols baca entri ni, saya, Mr. Hadi dan Zahra dalam perjalanan ke destinasi percutian kami.. Jadi, dengan itu, teka-teki suka-suka hati akan berakhir pada 31/12 nanti.. Peluang untuk meneka masih terbuka luas lagi.. Nak teka, hanya di entri Mahu sahaja yer.. Klu ada di entri Edisi II..hihihi.. Selamat berteka teki..

p/s/s : Oh ya, kalau saya tidak dapat membalas komen uols sepantas kilat seperti biasa tu, harap maklumlah saya tengah berjoli sakan..hihihi.. But dun worry, balik nanti, saya akan reply komen2 uols sampai lebam.. Kalau ada yg tag ga, haraplah tinggal link di kotak komen.. Kot2 saya ada menang contest or bertuah dalam ga, harap maklumkan di kotak komen & kalau boleh wakilkan saya untuk bagitau kat penganjur.. Saya dahulukan dengan ribuan terima kasih dan muahss berbijik-bijik.. ^_*
 

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

4 Comments
Comments

4 comments

Dec 29, 2010, 1:30:00 PM

salam..cuba check ada tak nama anda?

http://www.alinaclover.com/2010/12/khas-kepada-peserta-giveaway-jom.html

Dec 29, 2010, 1:50:00 PM

tahniah.... tuah has memang lebat... ai jeles u... :p

Dec 30, 2010, 7:48:00 AM

ai dah jadi follower yu yg ke 35, suker tak?? suker kan kan kan... *_*

Jan 2, 2011, 10:47:00 PM

@yong : thanks dear gitau..dah ada nama me..

@kakyong : hehehe..takdela lebat mana pon..kakyong pon skang ni dah bnyk menang..

@nm02 : wahh..suker sesgt, cam nak melompat je..hihihi..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...