Jan 26, 2011

Home » , , » HeartBeat.my.. Memang Masyukkk!!!

HeartBeat.my.. Memang Masyukkk!!!

Hehehe.. haritu saya ada buat entri mengenai Pendapatan Sampingan Berblog dengan HeartBeat.my dan cara-cara untuk menjadi Affiliate HeartBeat.my, kali ni saya nak share pulak mengenai pendapatan saya setelah 20 hari menjadi HB Affiliate..


Yang saya bulatkan warna merah tu, earning hasil dari kenkawan yang join under saya, RM2 per person dan yang saya bulatkan warna biru tu hasil klik kenkawan, RM0.04 per klik.. Walaupun nilainya nampak kecil, tapi kalau dah 100 orang yang datang ke blog kita tu dan semuanya klik, mahu dapat RM4 sehari.. Kalau dah sebulan, tak ke RM120 tu?

Kalau nak kira, earning saya ni sikit aje berbanding dengan Anje dan Cute Mum (geng-geng baru join HB), diorang dah RM30-40 dah.. Earning ni bergantung kepada berapa ramai yang anda refer untuk join.. Pendek kata, makin kerap uols promote, follower blog uols ramai dan UV pon tinggi (nak-nak kalau semua yang datang tu klik kan) maka peluang untuk tingkatkan earning uols makin tinggi..

Tapi saya tetap puas hati dan bersyukur, yelah, mana nak dapat RM7.68 free-free kan, hanya dengan tampal banner pulak tu.. Terima kasih buat yang sudi register HeartBeat.my ni melalui banner di blog saya ini, dan terima kasih juga buat kenkawan yang sudi klik-klik iklan HeartBeat.my ini..

Banyak lagi cara untuk dapatkan earning melalui HeartBeat.my ni.. Uols boleh tengok kat gambar di bawah ni..


Dan, pada yang ragu-ragu untuk daftar HeartBeat.my ni, masih takut-takut akan effect status Glitterati Nuffnang, takpon akan efek jumlah kempen yang akan diterima, jangan risauuu.. Semua yang join HB ni mostly adalah Glitterati Nuffnangers, dan BE mereka memang masyuk-masyuk.. Jadi apa tunggu lagi..


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

7 Comments
Comments

7 comments

Jan 27, 2011, 1:07:00 AM

salam, bagus juga tu....

Jan 27, 2011, 1:09:00 AM

salam

tahniah banyak dah tu

syira tak layan mana...sebab kalau asik fikir, nanti malas nak beblogging,,huhu

Jan 27, 2011, 2:00:00 AM

best tu..saya baru join..jom le kiter klik2 banner..i klik u,u klik i..hehe

Jan 27, 2011, 11:32:00 PM

@to all : sambil-sambil berblog dapat side income kan..hihi..

Feb 16, 2011, 11:19:00 AM

samala..ayu nya HB lagi ciput..tapi sikit2 lama2 jadi bukit kan...HB for u..
yg giveaway Ayu tu close 17 midnight dear..jom la join...

Feb 22, 2011, 9:39:00 AM

salam kenal..
singgah baca n3 HB & klik2 HB kat sini..

p/s:jmput singgah blog ye..^_^

May 12, 2012, 8:32:00 PM

klik HB kat cni...=)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...