Apr 21, 2011

Home » » Nak souvenir dari Swiss? Meh tengok sini jap..

Nak souvenir dari Swiss? Meh tengok sini jap..

 ~Melekat 24 jam~

Hehehe, memandangkan yang kami akan pulang ke Malaysia bulan 6 ini (tapi sebelum tu singgah dan meronggeng jap ke Kota London) dan dah lama hasrat saya untuk membuat giveaway, khasnya bagi yang telah menyokong saya dalam arena bercontest dan giveaway.. Kalau uols masih ingat, saya ada janji nak bagi kelebihan kat uols yang join Ma Belle Giveaway (yang tak menang..yang menang tak dapek lorr..) dan yang sudi vote saya, tibalah masanya saya mengotakan janji di mana untuk giveaway pada kali ini ada kelebihan untuk uols..

Dan bagi yang tidak tersenarai, jangan bimbang jangan ragu, bak kata pepatah, tuah ayam nampak di kaki, mana tahu tuah uols kat giveaway ini.. Uols juga berpeluang untuk mendapat kelebihan dalam giveaway ini, kalau uols ikut syarat kelayakan untuk dapatkan extra tiket lor.. Haa..mesti uols tertanya-tanyakan.. Lek dulu...lek dulu..

Selain itu, giveaway ini juga adalah sebagai giveaway perasmian blogshop kami iaitu Ma Belle Shoppe..hehhe.. Walaupun dah nak masuk 2 bulan, sokmo tidak berkesempatan untuk war-warkan di blog personal ini. Ma Belle Shoppe ni adalah butik online yang setakat ini, menjual cenderamata dari Swiss khasnya dan juga dari tempat-tempat yang kami pi melancong.

FM Swiss yang kiut

Selain itu, turut menjual atau mengambil order handbag, purse ataupun aksesori dari jenama-jenama terkenal seperti Loius Vuitton, Longchamp, Gucci, Bally dan banyak lagi khasnya produk-produk dari Europe.. Oh ya untuk pre order sampai 25 Mei ini, uols dapat jimat shipping cost dari Swiss sebab kami balik Malaysia bulan 6 ni.. Banyak tuuu uols dapat jimat.. Tapi tempat terhadlah coz kami pon ada bawak balik barang juga..ngee..
Beg Longchamp yang disukai ramai

Hajat di hati nak jual perfume juga, tapi tak sure perfume sini lagi murah ke sama je harganya ngan Malaysia bila diconvert matawang..hehehe.. Kalau handbag memang saya yakin jauhh lagi murah dari butik di Malaysia, malah blogshop kami ni lagi murah berbanding dengan sesetengah blogshop yang lain. Oh ya, produk terbaru yang belum sempat saya upload di Ma Belle Shoppe adalah t-shirt Hard Rock Cafe Edinburgh, yang dibeli semasa kami jenjalan ke Edinburgh dan Scotland baru-baru ni.. Ada sehelai saiz M dan sehelai saiz S (wanita), terhad ni..hehehe..

Baju saiz M                                                Baju wanita saiz S

Jadi, kalau uols nak menang buah tangan dari Swiss, meh join Ma Belle Shoppe Giveaway, senang je.. Kalau uols rajin, boleh dapat banyak extra tiket, sekaligus peluang untuk menang lagi tinggi.. Kalau kurang rajin pon, masih boleh joinnn.. Mana tau mengena dengan 1 penyertaan je kan..hehehehe.. Nak join, klik aje kat SINI ataupun banner kat bawah ni..




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

7 Comments
Comments

7 comments

Apr 20, 2011, 9:50:00 AM

nak kirim FM bleh? saya bank in duit

Apr 20, 2011, 9:58:00 AM

bestnye kalo dpt FM swiss tu tp bc syarat2 tu pening ler..hehehe

Apr 20, 2011, 11:33:00 AM

hu..hu...gud luck with the GA dear..

Apr 20, 2011, 11:37:00 AM

Whooaa!best tuh, nak join gakler mana tau ada rezeki menang :)

Apr 20, 2011, 9:04:00 PM

**klate dkt wakaf che yeh..nanti kalo free bole la dating2 bila blk msia..eh blk msia dk kl or klate?

Apr 20, 2011, 9:14:00 PM

@nm02 : boleh aja, hanya isi order form gitau nak yang mana satu..

@mama tisya : hohoh..for you dear, me dah ubah cara-cara untuk join, supaya tak lagi pening dan senang untuk join..

@ina : mehla join dear..

@mj : join jangan tak join..mana tau rezeki kan..

Apr 22, 2011, 12:14:00 AM

@amy : oo dekat sangat..akan ada di jb, kl, klate dan kuantan..heheh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...