Mar 1, 2011

Home » , » Bloglist Anastasyea Bulan Mac 2011

Bloglist Anastasyea Bulan Mac 2011

Yiihaaa, kali ni dengan sepantas kilatnya saya mahu menyertai Bloglist Anastasyea Bulan Mac 2011. Saya memang suka masuk bloglist nih, tak kisahlah blog baru ataupun blog lama.. 

Kalau ada yang nak exchange bloglist dengan saya pon boleh saja, let me know kat box komen yer, kalau kat shoutbox takut saya terlepas pandang pulak.. Dan kalau ada yang dah letak blog baru saya ni kat bloglist uols, tapi blog uols takde pon kat bloglist saya, gitau aja.. Dengan sepantas kilat saya akan taruk..hihihi.. Tambah-tambah pulak, bloglist saya hilang kes bertukar domain baru-baru ni..

Ok, saya dah lari dari tajuk.. Kalau uols juga mahu join, klik sini laju-laju kay..




Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

3 Comments
Comments

3 comments

Mar 1, 2011, 2:18:00 AM

huhuh.... best gak ye buat entri trus dapat masuk dalam list...

p/s: soklan awak dah dijawab... boleh, xde masalah nk ltak dgn mangga n adverlets... nuffnang je xleh..huhuhu

Anonymous
Mar 3, 2011, 1:29:00 PM

hye as salam..
salam perkenalan.
dtg dri blog anastasyea..
sudi2 la jenguk blog saya..
follow awak...

http://nikaviolet88diary.blogspot.com/

Mar 5, 2011, 6:39:00 PM

@aried : hehe..sesaja nyemakkan bloglist org lain..

@nika : salam perkenalan..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...