Mar 29, 2011

Home » , , » Antara Saat Yang Paling Best

Antara Saat Yang Paling Best

Salam uols.. Amacam petang-petang Selasa ni, bagi yang bekerja adakah sedikit mengantuk? ekeke.. Bagi yang duk kat rumah pulak adakah tengah berpencak silat dengan anak-anak? Hehe.. Ha, kalau uols tengok tajuk kat atas tu, apa yang uols terfikirkan ek?

Hehehe..sebenarnya, entri tu berkait rapat dengan gambar-gambar kat bawah ni.. Bagi saya, antara saat yang paling best dan menenangkan jiwa adalah apabila melihat raut wajah anak-anak yang tersangatlah innocent ketika tidur.. Rasa macam, aduhai..suci sungguh, kalaulah sebelum tidur tadi termarah anak, mesti rasa sebak dan sedih sebab memarahi mereka, nak-nak yang masih kecil lagi. Dan juga, bila tengok wajah mereka yang tengah syok tidur, boleh hilang sekejap rasa resah gelisah dalam hati, kan? Kalau uols tengah nak naik angin ke, rasa kurang sabar ke, cepat2 la tatap muka anak2 uols yang tengah tdo tu..(yang takde anak, cari anak org lain..ngeh ngeh ngeh..) Mesti hilang perasaan tu, diganti pulak ngan perasaan yang mendamaikan & penuh kasih sayang..

Kekadang rasa nak cobit-cobit dan geget-geget sebab geram akan kecomelan mereka..hehe..Meh layan jap piccas Zahra tengah tidur..

Baru 15 hari ni.. Tdo ala-ala senyum..
Tudia..dalam tdo pon leh wat buih..
Dalam 17 hari, dah pandai tdo ngiring sambil mulot ternganga..hohoho
ecece..tdo pon nak pose tangan kat mulot jugak tu..
tdo sambil jelirkan lidah..
tdo sambil tonggek!!! tak tahan..
duduk pon leh tdo jugak..nak tau cerita leh tgk kat sampai tertdo..

Apakah motif entri ini? Selain daripada mengabadikan kenangan terindah ini, maklumlah kami jarang bebenau ambil gambar Zahra masa tidur mahupun nanges, nak gitau yang skang ni Zahra dah jarang tidur petang, nampak gaya masa untuk berblogging semakin kurangla coz masa tidur Zahra di siang hari pon dah berkurang..huhuhu.. 


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

5 Comments
Comments

5 comments

Mar 29, 2011, 2:15:00 PM

comelllll ;)

Mar 29, 2011, 2:49:00 PM

haha..lucu..kiut sangat.. :)

Mar 29, 2011, 5:27:00 PM

comelll sgt :)

Mar 29, 2011, 5:57:00 PM

ololoo tdo meniarap.. comelnye :)

Mar 30, 2011, 9:27:00 PM

@to all: Zahra cakap malulah..ekeke

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...