Mar 8, 2011

Home » , » Nama Saya CikPuanHady!! Kenal tak??

Nama Saya CikPuanHady!! Kenal tak??

Ewah..ewah..tajukkk, bunyi cam nak promote diri aje..ahaks.. Jangan terkesima tengok tajuk sebegitu rupa eh.. Itu tak lain tak bukan untuk menyertai segmen yang dianjurkan oleh Maera.. Walaupun hari ni dah banyak entri (dalam sejarah ni 5 entri dalam sehari..) amikkk setelah 2 hari senyap sunyi blog ni tidak berupdate..hoho..balas perasaan..hohoho.. Sajalah support segmen yang dianjurkan oleh kenkawan, plak tu mood membuak-buak nak join segmen..wahaha..

Ok, Maera suh citer aka promo apa yang ada kat blog Notre Belle Histoire ni.. Hmm, sebelum promo, nak gitau, nama Cik Puan Hady tu hanya nama glamer kat blog aje..agagaga..glamer ke? Sebelum ni saya guna Has (masa tu blog utama adalah Ma Belle Histoire sebelum ditukar khas untuk join contest dan ga saja yang kini dikenali Ma Belle Conway) coz pada awalnya saya suka guna nama sendiri aje.. Tapi disebabkan blog skang ni adalah blog perkongsian antara saya dan Mr. Hadi, dan kekononnya nak senada seirama gitew, tu yang nickname telah berubah kepada Cik Puan Hady..

Sebelum saya citer lebey lanjut apa yang ada kat blog ni, saya nak citer apa maksud Notre Belle Histoire. Yela, sebelum kita kenal hati budi orang tu, mesti terlebih dahulu kita kenal nama kan? Notre maksudnya kami, belle maksudnya indah @ beautiful, histoire maksudnya cerita.. Digabungkan menjadi Our Beautiful Stories aka Cerita Indah Kami, sebab tu lah url blog ni adalah www.ceritaindahkami.com..ngee..

Apa yang ada kat blog ni? Hmm..buat masa skang, saya mengabadikan kenangan yang terindah (ecece..yang tak terindah mungkin turut dicoretkan juga..) dalam hidup kami di Swiss sebagai tatapan di hari muka nanti.. Selain tu jugak, ada berkongsi dengan para pembaca info-info yang berguna, tutorial-tutorial berkaitan blog dan sesekali kalau terlebih rajin akan mengupas beberapa isu yang dirasakan perlu untuk berkongsi..ngeee..

Ok, itu ajelah.. Ni pon dah terlebey panjang suda.. Kalau uols nak join jugak, klik sini laju-laju kay..





Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

7 Comments
Comments

7 comments

Mar 8, 2011, 9:10:00 PM

Ooo begitulah kisahnye ye..
Selamat berkenalan..heheee..
Sebelum nie nak nanya akak apa maksud notre belle tu, tp tak berkesempatan nk tnya akak dah ungkaikan..:)

Mar 8, 2011, 10:08:00 PM

salam, menarik tu....

Mar 8, 2011, 10:32:00 PM

maka cik jue dah kenal siapa sebenar cik puan hady dengan lebih dekat lagi....

Mar 8, 2011, 11:01:00 PM

ooww..baru ku tahuu

Mar 10, 2011, 3:03:00 PM

hai..singgah sini dari blog sis maera :)

Mar 11, 2011, 3:46:00 AM

@to all : hihi..begitulah kisahnya..agaga

Anonymous
Nov 14, 2013, 10:38:00 AM

baru nok ikuti perkembangan cik puan hadi.....salam........

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...