Mar 2, 2011

Home » , , » Malulah bila dipuji oleh Otai Comper & dihargai oleh Kenkawan

Malulah bila dipuji oleh Otai Comper & dihargai oleh Kenkawan

Ngeee.. sila abaikan tajuk yang berbaur ayat-syok-sendiri-bercampur-perasan tu.. Tapi tang Otai Comper tu memang betol, dia memang seorang yang otai dalam bab-bab join contest dan giveaway, dan memang dikenali ramai dengan kehebatannya dalam bercomper ni.. Siapa lagi kalau bukan Mama Zharfan.. Nak tengok tak ayat dari Mama Zharfan yang buat me melayang-layang di awangan tapi kaki melekat je kat bawah..
congrats to all winners--semua yg creative ni--kalau uolls nak tau how creative entry looks like, feel free to skodeng their entries yer--aisha adyshariz tu terer photoshop, cik puan hady memang creative--byk gak me kalah kat tgn cik puan hady ni :p healthy competition--tricks cik puan hady yg me observe--dia akan submit link pd minit2 terakhir--utk elak org tiru idea kan..hehehe and me pun kdg2 guna gak tricks tu  :) ifa pun creative esp bab2 pantun mantun :)
Wahhh, kreatifkah saya ni? Rasanya banyak lagi yang saya tak mahir, idea pon biasa-biasa aje, malah masih jauh lagi nak dibandingkan dengan Mama Zharfan yang super creative ni.. Kemenangan saya tu atas nasib jugak, sebab creative ni subjektif, kebetulan rezeki saya ada kat contest tu.. Tang submit link last minit tu, ngee.. Malulah nak citer.. Selain dari takmo jadi mangsa copycat, sebab UTAMAnya adalah saya ni bukan rajin sangat orangnya..hakhak..kantoi di situ.. Kalau tengok due lambat lagi, saya put aside dulu, join dulu yang mana senang..ngee.. Bila dah nak due, mulalah kelam kabut, nak-nak lagi bila banyak contest yang tak dijoin.. Tu kekadang ada jugak contest yang tak sempat dijoin kes suka tangguh..hakhak.. Masih tak berjaya nak jadi comper tegar..ngee..

Keduanya, semasa berblogwalking ke blog Contest Cute Mum, saya terperasan ada satu entry contest yang melibatkan saya dan blog Belle ni, lalu tersengih sampai ke telinga sepanjang hari..ngeee.. Jom kita tengok apa kata Cute Mum..


Walaupun ianya adalah entri untuk contest, tapi saya tetap suka dan tetap happy.. Tak sangka yang Cute Mum rasa blog Belle ni sangat best.. Best ek blog ni? Ni yang buat saya bersemangat untuk terus berblogging ni, walaupun skang ni agak selow sedikit kerana busy untuk setup new business..ngeee.. Tapi insyaAllah blog ni tidak akan diabaikan.. Sayang ni kat blog Belle ni..

Lastly, terima kasih buat Si Comot yang Comel yang sudi review blog akak.. Rajin tau adik ni review semua blog yang masuk bloglistnya.. Saya memang berkenan betul ngan header blog SCC ni, memang comel dan comottt (jgn salah faham maksud comot ni, dolu2 saya dan kenkawan guna terms comot bila sesuatu itu tersangatlah comel, kawaii, cute..ngee) Terer tau adik SCC ni design header, buat sendiri ni..


Hehehe..dah lama saya tak share pasal HeartBeat kan, bukan apa takdanla..huhu.. Dan kalau perasan, kat blog ni saya dah letak Nuff, dan takde dah Advertlets dan Mangga Ads...hakhak.. Tapi motif untuk selidik Adverlets dan Mangga Ads masih tetap diteruskan, saya letak ads ini di blog Ma Belle Conway..ngee.. Details akan dicerita kemudian.. Choww..



Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

10 Comments
Comments

10 comments

Mar 2, 2011, 10:36:00 PM

huk3..
seganlah pulak tetiba ade "adik" kat situ yer..hehe..

tp kn,mmg SCC tgk akk mmg byk sgt tuah law join contest..asek menang jerk. jeles neyh..huhu..
tak mcm SCC,tak penah mnang pown..wuwuwu..

tengs eh kak. smoga kita terus berhubungan ;)

Mar 2, 2011, 11:01:00 PM

owwhh..MZ ader mention name kita gak..ngehee..photoshop tu..idak ler pandai mana, kayuh pelan-pelan, tapi masih tak leh lawan cik puan hady..idea meletop-letop wat entri contest..negehheee..

Mar 2, 2011, 11:24:00 PM

heheh
me tulis ikhlas tau--u memang creative--bila me bersara or slow join contest nanti (start bln april bila me balik msia) u mesti join tau apa2 yg creative entry based, sbb u memang creative :) and chances to win is very high!!

Mar 2, 2011, 11:34:00 PM

salam ziarah..GEGAR BLOG ANDA..
ayu kan, macam perasan cikpuanhady agak popular di blog sahabat ayu yang lain..

wah!!!!!!terujanya..

Mar 2, 2011, 11:38:00 PM

hehehe.. perasan jugak yer entri contest tue.. cute mum sukalah tengok blog shop tue.. dah aim nak beg LV.. tapi duit belum cukuplah... belanja 1 boleh.. hehehe...

Mar 3, 2011, 2:17:00 AM

dtg servay2 ape yang patut nie hihi~

Mar 3, 2011, 3:20:00 AM

hehe selalu jugak nampak blog cikpuanhady ni kat kebanyakan blog...beliau mmg fofuler :)

best2..

http://sabar-jelah.blogspot.com

Mar 3, 2011, 7:05:00 AM

akak tahniah utk semua tu..dan paling2 tahniah set up bisness baru ? heee

Mar 3, 2011, 11:08:00 AM

wow, bestnya bila nama disebut-sebut kat blog kengkawan kan....

yg bab submit link last minit tu sy perasan gak...tp tu la, klu lmbt lg due, rilex la dlu kan..hehe...

Mar 9, 2011, 2:18:00 AM

@to all : thanks semua..terharu aii..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...