Mar 30, 2011

Home » , , » Perhatian buat semua follower Notre Belle Histoire aka Belle Amies

Perhatian buat semua follower Notre Belle Histoire aka Belle Amies

Buat semua follower blog Notre Belle Histoire aka Belle Amies yang saya terlepas pandang ataupun belum berkesempatan untuk follow balik, sudi-sudikanlah untuk tinggalkan link uols di entri ini untuk  saya pi blog uols dan follow blog uols..

credit

Sejak balik dari bercuti haritu, saya dah lost track blog mana yang belum follow lagi..hohoho.. Jadi, jangan segan-segan nak tinggalkan link blog uols ek, kang nanti ada yang terasa sebab saya tak follow balik. Bukan sebab saya takmo follow, tapi kes terlepas pandang, takpon bila tengok kat profile, takde link blog uols. Jadi susah saya nak pi blog uols dan follow. Kalau uols nak tahu samaada link blog uols terpapar ke tak, leh cekidaout ngan klik profile sendiri.. Kalau takde, dan uols nak bagi nampak link blog uols, leh tengok tutorial di entri Buat Kenkawan Kesayangan Belle..

Selain tu, kalau uols nak bertukar-tukar link, leh juga tinggalkan link blog uols kat entri ini dan saya akan masukkan blog uols mengikut kategori, under femmes (wanita) ataupun hommes (lelaki). Jangan lupa untuk masukkan my blog di bloglist uols juga..ngee.. Dan kalau ada yang dah letak blog saya ni kat bloglist uols, tapi blog uols takde pon kat bloglist saya, gitau aja.. Dengan sepantas kilat saya akan taruk..hihihi.. Tambah-tambah pulak, bloglist saya hilang kes bertukar domain baru-baru ni..

Kay, tu aje nak bagitau.. Selamat berehat di malam Khamis ini.. Ada cerita menarik kat tv kah malam ni? 


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

5 Comments
Comments

5 comments

Mar 30, 2011, 8:30:00 PM

ok bos!! berita paham.hehe~ oh mlm nie tgk brite aje..cite menarik? tak pasti la..huhu~

Mar 30, 2011, 9:06:00 PM

follow cni:
http://manis2madu.blogspot.com
http://taufikmaria.blogspot.com

Mar 30, 2011, 11:06:00 PM

sini sini . . hehehe

http://aeiouiloveu.blogspot.com/

Mar 31, 2011, 8:24:00 AM

follow me gak

marissaqaisara.blogspot.com

Apr 1, 2011, 10:43:00 PM

@to all : oret..me terjah sekarang jua..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...