Mar 14, 2011

Home » » Lucky dan Top 9

Lucky dan Top 9

Waahhh..baru dapat bersiaran setelah sehari tidak bersiaran.. Nak kata busy, tak jugak tapi disebabkan kesihatan tidak begitu mengizinkan untuk online. Sebelum ni takat berair hidung je, tapi petang Sabtu tu makin teruk, sampai nak berdiri lelama pon tak larat, sudahnya baring ajela kat atas katil.. 

Alhamdullilah hari ni (by the time entri ni publish, hari ni = semalam), dah ok sikit, dan harapnya makin oklah sebabnya hari ni kami akan pi berjimba-jimba di Scotland.. Nak wat cemana, kami dah booking awal2 lagi masa EasyJet wat promotion dulu, takkan nak cancel kan.. Antara risiko booking awal, u can't expect what will happen on travelling day, sekali sakit ke, ataupun tetiba kerja banyak dan cuti dimansuhkan ke, or tempat yang u nak pi tu berlaku apa-apa yang seeloknya u tak pi melawat.. But on the other hand, dengan booking awal, banyakkk yang dapat jimat, dak gitu?..

Ok, berbalik kepada tajuk, me adalah one of the lucky winners bagi 1st Giveaway My Little Souvenir. Thanks buat cik penganjur (ke puan dah?) coz sudi memaklumkan pada me mengenai kemenangan ini dan mencabut nama me tu..ngeee. Tahniah juga buat pemenang-pemenang yang lain..


Kalau nak tahu, My Little Gift Shoppe ni bukan hanya ada produk-produk yang comey-comey je, tapi banyak juga info mengenai Bandung dan perkongsian isu-isu yang menarik. Jadi apa tunggu lagi, jom usha My Little Gift Shoppe.

Keduanya, me adalah salah seorang yang tersenarai dalam Top 9 bagi Contest untuk Follower Nadia. Thanks untuk Nadia dan juri-juri yang memilih gambar me and my daughter tu untuk tersenarai dalam Top 9 daripada 53 calon yang sememangnya ceria dan happy. Memang sengit ni, agak-agak ada chance tak nak menang? Nak tengok full details leh klik sini..



p/s : To fa10, nanti me sampai kat sana, me kontek u ek.. Thrill jugak ni, coz 1st time akan berjumpa dengan blogger fren.. Kawan me, Nurul Hazlina pon ada kat sana gak, tak sempat lagi nak gitau dia ni..kikiki..

p/ss : Kot-kotlah kan sepanjang me berada di Scotland nanti dan me ada menang mana-mana ga or contest, hope uols dapat inform puan penganjur tu. Tak surelah pulak hotel yang kami stay tu ada internet ke idok..huhu..


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

3 Comments
Comments

3 comments

Mar 14, 2011, 10:47:00 AM

nice2~~ (:

Mar 24, 2011, 3:15:00 AM

@to all: thanks...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...