Feb 2, 2011

Home » , , » Segmen Baru di blog Belle..^_*

Segmen Baru di blog Belle..^_*

Sebagaimana saya bagitau dalam entri Kena Tangkap, Baekk Punyer, bila dah capai 100 Followers aka Belle Amies, saya nak buat satu segmen khas buat Belle Amies.. Hehehe, tengok-tengok saya dah terlambat nak announce, skang dah pun 143.. Takpe, bak kato Omputih, better late than never..ngeee

credit
Ok, segmen apa yang saya nak buat nih? Actually, macam Belle of The Month jugak, ala-ala memperkenalkan sahabat-sahabat Belle kepada pengunjung Belle.. Tapi bukan review yang teknikal yer, maklumlah ilmu dalam blogging ni pon masih cetek lagi.. Beza dengan Belle of The Month adalah, untuk segmen baru ni saya buat secara lucky draw (eceh..ni kes penangan suka join ga la ni..) menggunakan random.org aje.. 

Segmen ini dinamakan Belle Amies of The Day.. Sebabnya saya akan buat tiap-tiap pada 7hb dan 24hb, insyaAllah.. Tak pasti lagi saya akan memilih seorang ataupun dua orang dalam satu hari untuk dijadikan topik perkenalan pada hari tersebut.. Pendek kata, ikut mood + kerajinan + kelapangan pada hari tersebut..ngeee.. Harap uols tak kisah ek kalau saya letak gambar uols (plus with ur family ke) dalam entri itu nanti.. Tapi kalau ada yang takmo, let me know, so that saya boleh exclude awal-awal..

Kat mana saya nak dapatkan list Belle Amies ni? First, saya akan bermula dari Belle Buddies, dah habis senarai ni, saya akan ambil dari Belle Reporters..


Dah habis list ni nanti, kalaulah mood + kerajinan + kelapangan masih ada, saya akan sambung dengan list Belle Amies yang terdapat dalam Belle Bloglist.. Setakat ni saya hanya kumpul sampai 100 blog sahaja.. Blog ni khas untuk letakkan kesemua url blog Belle Amies macam saya bagitau kat entri Terasa Nak Buat Blog Baru, dan kat situ juga nanti akan saya letakkan blog yang famous amous, blog best lepak dan blog-blog dendang perantau.. Jadi jangan lupa untuk cek dan tinggalkan link sekiranya tak tersenarai dalam bloglist tu..


Amacam suka tak? Kita tunggu sapa yang kena pada 7hb nanti..ngee..



Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

3 Comments
Comments

3 comments

Feb 2, 2011, 3:39:00 PM

suka suka tp bee bergegas nk balik kpg nih..hehee...

Feb 2, 2011, 4:08:00 PM

akak segmen ni mcm mana??

Feb 3, 2011, 11:50:00 PM

@bee : hehehe..suka ek..

@fatin : cam belle of the month jugak, memperkenalkan sahabat kepada blog belle..ngee..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...