Feb 16, 2011

Home » , , » SAYA PUNYAI 100-500 FOLLOWERS

SAYA PUNYAI 100-500 FOLLOWERS

Mungkin ada yang berpendapat, jumlah follower itu tidak penting.. Yang penting jumlah UV dan jumlah komen pada satu-satu entri.. Ada juga yang berpendapat, jumlah follower itu lebih penting dari jumlah UV dan jumlah komen..

Bagi saya, kedua-duanya penting dan kalau boleh saya nak jumlah follower riban-riban, UV pon riban-riban dan jumlah komen pon riban-riban..errkk, akan tercapaikah jumlah komen bagi satu entri riban-riban? Ahaks..terlebih koya di situ..
Apapun, saya sangat menghargai semua follower aka Belle Amies yang ada sekarang ini, kerana tanpa mereka kurang berserilah blog Belle ini, terutamanya Belle Amies yang suka memeriahkan blog ini dengan komen-komen yang menceriakan hari saya.. Kekadang saya rasa bersalah sebab lambat membalas kunjungan mereka, memang tak senang duduklah, tapi nak buat cemana, masa sangat mencemburui dengan saya.. 

Tapi saya tetap akan membalas kunjungan uols, cuma cepat atau lambat ajela..ngee.. Sebab tulah saya prefer kalau uols datang, uols tinggalkan jejak di kotak komen, sebab mesej itu kekal di situ, berbanding di shoutbox yang mudah lesap mesejnya.. 

To all Belle Amies, silent reader (ade ke..ahaks) dan juga blogger dan bukan blogger yang bertandang ke blog Belle ini, 

jutaan terima kasih saya ucapi
next time, datanglah lagi

Oh ya, entri ini sebenarnya untuk join segmen yang dianjurkan oleh BA, nak join klik sini laju-laju..




Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

5 Comments
Comments

5 comments

Feb 16, 2011, 3:25:00 PM

sokong.. sumer penting hihihihi..

Feb 16, 2011, 3:35:00 PM

sy pun nak follower ribu riban gak...xde org nak sedekah follower ke?hehe..

Feb 16, 2011, 3:57:00 PM

tambah lagi seorang follower dari saya !

Feb 21, 2011, 11:52:00 PM

@to all : kan..kan..salam perkenalan juga..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...