Feb 4, 2011

Home » , » Hadiah-hadiah dari Menang Contest dan Giveaway | Part 1

Hadiah-hadiah dari Menang Contest dan Giveaway | Part 1

Hehehe..pertama-tamanya me nak mitak maaf, sebab ini adalah kali pertama me mengupload gambar-gambar hadiah yang dimenangi.. Memula ingat nak tunggu biar me balik rumah then ambil gambar sendiri baru nak post.. Tapi my anak sedara, Mira yang baek hati telah mengambil gambar-gambar hadiah ini dan upload di FB.. 

Dalam dua juga nak upload ke tak kat blog, sebabnya tak semua hadiah diambil gambarnya, kang ada penganjur kecik hati pulak me tak tunjuk hadiahnya..Kot-kot difikirannya, oh hadiah yang den bagi takmo tunjuk, orang lain punyer hang tunjuk, ha sudahhh.. Hehehe.. Yang mana anak sedara me aka Mira uploadkan gambar, yang itu ajeler dapat me tunjuk... Ini adalah hadiah yang dimenangi hasil dari join dan menang conway dalam tahun 2010..


Me dapat kad raya ni dari Bila Tinta Berbicara, walaupun saya tak menang Contest Kad Raya & Kenangan Silam, tapi Asy sudi bagi kad raya kat semua peserta contest ini..


Ok, gambar 1st tu, my niece cakap dont know what this is, cant find the wrapper. Saya pon tergaru-garu kepala jugak ni, tapi saya rasa ni hadiah daripada kak Dylla, sebab yang gambar kedua tu me yakin hadiah dari bertuah dalam Dylla Craft Creative Giveaway, skali tak betul..huhuhu.. Betulkan kak?



Yang ni me confirm, hadiah dari kak Lin, sebab me adalah one of the lucky winners dalam her October Giveaway.. Cantik kan kad tu? Tahun ni akak takmo buat ga lagi ke? Ngeee..ada hati tu.. 


Yang ni pon me confirm gak ni.. Hadiah dari hubby Cute Mum, iaitu en. Aima, me meneka dengan tepat dalam Peraduan Teka Bola.. Ingatkan dapat pin bowling Man U.. Hahaha.. Dapat banner (err..kes tak ingat nama..den sesuka hati kata banner) pon suka gak, leh bagi kat Mr. Hadi, mesti sengih sampai ke telinga..

Actually, me tak kisah pon kalau hadiah lambat sampai, yang penting sampai jugak.. Tapi bila dapat tahu ada kes yang tak dapat-dapat hadiah sampai ke sudah, buat me tertanya-tanya pulak, how about me kan? Adakah mengalami nasib yang sama? Sebab sebelum ni me tak pernah cek pon.. Me letak kepercayaan yang sepenuhnya kepada penganjur.. Jadi dengan adanya entri sebegini, dapat jugaklah me trace yang mana dah dapat, dan yang mana belum..

Thanks buat penganjur-penganjur di atas.. Me memang suka hadiah yang uols bagi, tak kisahlah simple ke, biasa-biasa je ke, ataupun nilainya tak setara iPhone ke, yang penting, keikhlasan uols nak bagi.. Uols dah bagi tu pon me suka sesangat..



Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

3 Comments
Comments

3 comments

Feb 4, 2011, 6:39:00 PM

congrats yer belle :)
me semua hadiah adik me yg tukang terima, tukang amik pic dan email kat me :) nasib baik dia pun tgh study gak :)

Feb 5, 2011, 4:49:00 PM

comey2 nya hadiah....hehe..nasib ada anak pompuan...blh pakaikan kat zahra..hehe..

Feb 8, 2011, 12:59:00 AM

@mz : hehe..tulah, harap my niece ajela ni..tp time cuti baru boleh ambil..

@aanie : heheh.tu lah pasal..kikiki..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...