Feb 7, 2011

Home » » Dua kemenangan yang manis..^_*

Dua kemenangan yang manis..^_*

Semua kemenangan hasil dari join contest dan giveaway adalah manis dan menggembirakan.. Tapi kali ni manisnya lain. Kenapa me kata kemenangan pada kali ini lain sikit? Sebabnya salah satu contest ini berkaitan dengan sesuatu yang manis dan satu contest lagi berkaitan dengan, bila kita happy, apakah yang akan berbunga-bunga riang? Ngee..

First sekali, me adalah salah seorang pemenang bagi Contest Heart Hati. Thanks buat Mama Zharfan, Nanakimie dan cik penganjur aka Kamila yang sudi maklumkan.. Muahss berbijik-bijik kat uols.. Thanks juga buat cik penganjur coz anjurkan contest yang besh ini dan di atas hadiah button dan barangan kraft.. Me suka sesangat.. Tahniah juga buat Mama Zharfan dan Zunaidah.. 


Kalau nak tahu Kamila ni pernah anjurkan ga, ingat lagi tak Sihat Ceria Giveaway? Ha, yang tu la, tapi buat kat blog satu lagi.. Blog yang ni khas untuk join contest dan giveaway.. Welcome to the club dear..hehehe.. Tak silap me, dua-dua blog kat atas tu adalah kepunyaan Kamila.. Jom berkenalan dengan Kamila di Secret of Ideal Weigh Revealed..

Pastu pulak, me terperasan mesej dari Ifa, gitau yang me menang dalam I Love Ice Cream Contest.. Malah cik penganjur pon ada gitau yang result dah keluar.. Thanks to both of you, coz maklumkan pada me.. Muahss!! Terima kasih buat Amie aka cik penganjur coz anjurkan contest yang superb ni..hahaha.. Kami berdua memang hantu ice cream.. Sejuk-sejuk pon tetap cari ice cream.. Kami dapat cokolat ek? Suka..suka..suka..ngee, especially Zahra, pantang jumpa cokolat.. Tahniah juga buat Haeniey dan eB.


Kalau nak tahu Amie ni pun suka juga join conway ni.. Best kan dear join conway ni, anjurkan conway pon best jugak.. Welcome to the club juga..ngee.. Jom berkenalan ngan adik Amie di blognya, Catatan ASA..



Kliklah sini dulu.. Thanks!!


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

5 Comments
Comments

5 comments

Feb 7, 2011, 8:56:00 AM

wah, banyaknya menang!!! tahniah!!!

Feb 7, 2011, 9:02:00 AM

Thniah Sis.. :)

Dh klik HB:)

Feb 7, 2011, 2:00:00 PM

congrats yer has. me dh click ur HB!

Feb 8, 2011, 11:22:00 PM

@aanie : takdelah bnyk mana..

@myra & mz: thanks dear..

Feb 19, 2011, 9:47:00 AM

tahniah lagi sekali. sgt terharu wat ucapan utk amie. yup2 dpt coklat. harap akak n anak suka ea. wee~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...