Feb 16, 2011

Home » » Rezeki di Hari Maulidur Rasul 2011

Rezeki di Hari Maulidur Rasul 2011

Alhamdulillah.. Berkat hari yang mulia ini, me telah menang 2 giveaway.. Buka-buka je lappy semalam, me dapat mesej dari bro GTO gitau yang me adalah salah seorang dari 7 yang terpantas membuat entri Saya Mahu Strawberry White Coffee Genting Highlands dari Eyriqazz.com. Terima kasih buat bro GTO coz sudi maklumkan pada me.. Tahniah juga buat pemenang2 yang lain.. Siapalah agaknya yer..


GTO memang suka buat giveaway dan contest, malah banyak juga input-input especially tips-tips berblogging yang dikongsikan pada pembaca.. Jadi apa tunggu lagi, jom terjah blog GTO..

Last sekali, semua peserta Giveaway eqbalzack Sedut Kasi Abes akan menerima non-slip dashboard dan me adalah salah seorang peserta.. Thanks bro coz sudi bagi hadiah walaupun me tak menang vacuum yang beshh tu.. Tahniah juga buat pemenang utama, especially Mama Zharfan dan pemenang2 yang lain..


Me memang berkenan betul ngan header blog Eqbal ni, smart dan ada class gitew.. hehe.. Bilalah blog me nak 'class' cenggini jugak? Ahaks.. Oh ya, buat yang join ga ni cepat-cepat melaporkan diri sebelum 18 Feb, nanti tak dapek hadiahnya.. Jom terjah blog Eqbalzack sekarang juga..



Kliklah sini dulu.. Thanks!!


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

8 Comments
Comments

8 comments

Feb 16, 2011, 8:43:00 AM

salam...TAHNIAH!
ada 1 perasaan yang tak tau nak cakap bila melihat peserta2 join GA saya. saya terharu...
jadi, apa salahnya rezeki nuffnang saya, saya kongsikan bersama. walaupun harganya tak mahal tapi saya ikhlas nak menunjukkan saya sgt2 hargai pembaca blog saya...
terima kasih byk2...
inysyaAllah next GA pada bulan march. kali ni ada blogger nak sponser hadiah...hehe

Feb 16, 2011, 9:24:00 AM

abg eQbal tu mmg gempak ar kan...

Feb 16, 2011, 12:05:00 PM

tahniah...rezeki pada hari mulia..

Feb 16, 2011, 12:17:00 PM

tahniah akk..huhu bee tk dpt nk join lah lappy pun jap ada jap tkdo..

Feb 16, 2011, 12:25:00 PM

alhamdulillah...aye salah seorang dari pemenang GA dari GTO... tahniah juga kepada awak.

Feb 16, 2011, 1:57:00 PM

congrats yer has
me dtg click HB--lappy me rosak :(

Feb 21, 2011, 2:50:00 AM

@to all : thanks..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...