Feb 24, 2011

Home » » Belle Amies of Day 2

Belle Amies of Day 2

Kalau sebelum ni saya dah memperkenalkan Belle Amies of Day 1 iaitu Deqlis, kali ni saya nak memperkenalkan lagi bukan sorang, tapi dua orang yang bertuah bagi segmen Belle of The Day..

Based on random.org yang dilakukan di entri ini, yang bertuah seterusnya adalah Ina Nazir.. Masa awal-awal saya masuk blog kak Ina ni, blognya belum dimakeupkan sepenuhnya lagi, tapi skang dah ada bunga-bunga dah..ngee.. Blog saya jugak yang belum revamp lagi..huhu.. Tak silap saya, follower blog kak Ina pon makin meningkat.. Tahniah..


Kak Ina pon kekadang suka jugak join contest ni, nak-nak bila dilanda angin pus-pus..ngee.. Paling saya suka entrinya yang bertajuk Macam mana berbekalkan RM50 sebulan, kak Ina boleh belajar kat U.. Kalau uols pi kat blog kak Ina, bacalah entri tu, memang boleh muhasabah diri sekejap..huhu.. Jom berkenalan dengan kak Ina di blognya, Ina Nazir..

Insan yang bertuah seterusnya adalah Ummi Soffiyah.. Saya harap gambar dan link yang saya tunjukkan ni betul lah ek, sebabnya bila tengok kat dashboard followers aka Belle Amies bagi blog ini, tak keluar link blog.. Ni pon saya dapat link sebab Ummi ada join Cute Baby with a Book Contest..

Gambar keluarga Ummi bersama Mejar Faiz..waahh..bestnya..

Ha, kalau nak tahu, kak Ummi ni dah ada 3 heroes and 1 princess, namanya Zahirah Sofiyyah yang sangat comel dan buat masa ni, the one and only princess dalam family.. Mesti jadi gegurl kesayangan ni.. Kak Ummi pon suka join ga & contest tau, dan dah banyak juga memenangi conway ni.. Jom berkenalan dengan kak Ummi di blognya, Ummi Sofiyyah..



Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

6 Comments
Comments

6 comments

Feb 24, 2011, 3:43:00 PM

bee singgah akk has...

Feb 24, 2011, 4:21:00 PM

bagus cara yu buat ni. perkenalkan rakan blogger disamping promotkan blog depan... i loike..

Feb 24, 2011, 5:18:00 PM

salam

kenal kawan baru....patut pun mcm kenal je lelaki itu...hehe

Feb 24, 2011, 8:08:00 PM

cutenya kak umi tu...
tahniah!! u bertuah hr ni..
http://luckyisrezeki.blogspot.com/

Feb 24, 2011, 11:57:00 PM

@bee : thanks..singgahlah lagi..ngee

@nm02 : sesekali menghargai follower..ngee..nak bagi hadiah kat semua tak mampu..

@syira : hehe..

@fa10 : memang cute..thanks dear gitau..

Apr 19, 2011, 3:12:00 PM

larr..bila pulak u buat entry pasal i nih..kenapa i tak perasan??..sori la dear. Terima kasih banyak-banyak..i baru tahu, ..thanks dear.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...