Feb 7, 2011

Home » » Belle Amies of Day 1

Belle Amies of Day 1

Ingat lagi dak dengan entri saya mengenai Segmen Baru di blog Belle? Kini tibalah harinya untuk saya perkenalkan Belle Amies yang terpilih secara cabutan bertuah menggunakan random.org untuk diperkenalkan dalam segmen Belle Amies of The Day..

Macam yang saya bagitau kat entri tersebut, 1st sekali saya akan ambil listnya dari Belle Buddies yang ada kat sidebar tu.. Dan ini adalah list pada 7 Feb..


Dengan menggunakan random.org, berikut adalah susunan giliran yang akan diperkenalkan dalam segmen Belle Amies of The Day..

That means, Deqlis adalah orang pertama yang bertuah, yang akan diperkenalkan dalam entri ini.. Jom kita tengok dulu, siapakah gerangan Deqlis ni..


Ha.. Ni lah Deqlis ataupun Elissmelia.. Nama sebenar? Saya tak pasti, tu nak kena tanya empunya diri.. Rasanya dah ramai kenal dengan Deqlis kan, maklumlah Deqlis pon rajin join contest dan giveaway ni.. Banyak dah pon menang hasil dari berconway ni.. Yang terbaru, Deqlis adalah salah seorang dari Top 10 My Giveaway bagi kategori entri kreatif (me too!! ngee..)

Deqlis sudahpun berpunya dan dah bergelar isteri pon.. Ngee, sesapa yang terasa nak mengorat tu, lupakan ajelah hasrat di hati tu.. Saya doakan semoga Deqlis cepat-cepat dapat baby, mesti comel cam Deqlis dan suami jugak..ngee.. Jom berkenalan dengan Deqlis di blognya, Deqlis..




Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

6 Comments
Comments

6 comments

Feb 7, 2011, 10:13:00 PM

Hye dear..ur shoutbox x leh post komen..nnt check out ur entry psl my GA tue yer..x leh nk link la..now dh 7th Feb..reply asap k..^_^

Pstt: Mmg comeyy Deqlis tue kan..:D

Feb 7, 2011, 10:57:00 PM

hye cikpuanhady..

deqlis dtg nie..br on lappy:-)
t/kasih buat entri psl deqlis....
inyaAllah nnati deqlis buat entri link kan ke sini...

buat blogger2x lain...meh singgah rumah... deqlis sejak 2 menjak nie mood berblog ke laut je berblog nie... al-maklumlah semalam blk kelas make-up... seronok gak jumpa blogger Lina dan Cute Mum..

Feb 7, 2011, 11:07:00 PM

comel sungguh deqlis ni :)

Feb 7, 2011, 11:07:00 PM

alamak lupa gitau..

nama deqlis Ellismelia...
nama dalam k/p nie:-)

Feb 8, 2011, 3:06:00 AM

wow!!
bertuah sungguh..
rugi xtersenarai..
eehheee

Feb 8, 2011, 11:29:00 PM

@gie : thanks dear gitau...nanti me re-check balik..

@deqlis : laa..memang nama betul ke ellissmelia.. unik..ngee..

@mz : kan sis kan?

@mie : hehehe..takpe, nanti akan ada peluang..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...