Feb 1, 2011

Home » » Kemenangan Terakhir bagi bulan Januari | Bulan Februari?

Kemenangan Terakhir bagi bulan Januari | Bulan Februari?

Hehehehe..patutnya entri ni publish semalam, baru kena ngan tajuk kan.. Dapat tahunya semalam, tapi nak buat cemana, penulisnya lambat sikit nak mengarang..hehehe.. So terpaksa post di hari yang pertama bagi bulan Februari ni..

Tak sangka tekaan yang main hantam bagi Peraduan Kira Duit Syiling mengena sipi-sipi.. Tapi oleh kerana saya adalah orang yang kedua paling hampir mengena, jadi encik penganjur dengan baik hatinya menjadikan saya salah seorang dari pemenang utama yang memenangi top up RM10 dan iklan banner di blognya (dia yang buatkan tau coz blog saya takde banner lagi..ngeee) Terima kasih buat encik penganjur kerana di atas pemberian ini dan sudi memaklumkan kepada saya.. Terima kasih juga buat Aanie aka Mama Adam dan Cute Mum kerana inform juga kepada saya.. Tahniah buat pemenang2 yang lain..


Apa yang ada kat Wow!Berita.com? Macam-macam ada, uols nak apa, berita, hiburan, sukan semua ada, malah bukan yang tempatan aje tau, obesi pon adeeee.. Jadi apa tunggu lagi, jom skodeng Wow!Berita.com.


p/s : Skang ni tengah ada giveaway kat Wow!Berita.com sempena ulangbulannya yang pertama..


Kliklah sini dulu.. Thanks!!



Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

6 Comments
Comments

6 comments

Feb 1, 2011, 9:26:00 AM

wow!!
tahniah..
heheheeee

Feb 1, 2011, 9:34:00 AM

hehe...thanx for this entry tau...correction sket...bukan ulangtahun yerk...tapi ulangbulan...hehe...banner tu nanti sy siapkn yerk...dlm proses gk ni...sy bkn kreatif sgt ni...hehe...

Feb 1, 2011, 9:51:00 AM

wah..tahniah2..

Feb 1, 2011, 11:21:00 AM

tahniah kak..hee

pasal blog list tu sorry bee baru tukar templte tk sempat lg nk taru semua..tp dah buat dah!

Feb 1, 2011, 2:29:00 PM

congrats yer has :)

me dh click uer HB :)

Feb 3, 2011, 9:56:00 PM

@to all : thanks..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...