Feb 13, 2011

Home » , , , , » Antara Pizza Hut, Domino's Pizza & Vivo's Pizza.. Yang mana uols suka?

Antara Pizza Hut, Domino's Pizza & Vivo's Pizza.. Yang mana uols suka?

Ha, antara ketiga-tiga restoran ni, yang mana uols paling suka pizzanya? Adakah Pizza Hut? Domino's  Pizza ataupun Vivo's Pizza?

Kalau saya, saya sukakan ketiga-tiga pizza dari restoran ini..hehehe.. Tapi kalau diberi pilihan hanya satu je antara ketiga restoran ni? Errmm.. Jap, saya fikir.. Nak kena balik dan taste pizza di ketiga-tiga restoran ini dulu..hahaha.. Dah tak ingat dah, maklumlah, dah dekat setahun setengah tak makan beb!!

kat sini dapat makan pizza margherita ajela..

Tapi kalau Pizza Hut, saya suka ambil Sensasi Delight sebab murah tu beb.. Paling suka roti garlic bread, perghh, memang sodap, nak-nak kalau cicah dengan chicken soup yang panas-panas.. Yer, saya lebih prefer chicken soup, tapi kalau that day dia serve mushroom soup, saya telan je..ngee.. Yang roti breadstix tu saya kurang sikit..hehe.. Air pulak saya suka Mango Tango Smoothies.. Slurrpp!!Kalau nak tahu, bagi saya, Pizza Hut lagi sedap kalau compare ngan pizza kat Itali (yang kami makan kat hotel), walaupun Itali terkenal dengan pizzanya.. Tapi mungkin juga sebab kami tak makan kat tempat yang sedap kan, ataupun lidah kami ni lidah Asian..hohoho, tak ngam ngan citarasa European yang kurenggg pedas dan kurenggg sos..

nyum..nyum..nyum..

Kalau Domino's Pizza pulak, saya paling suka sebab boleh buat different toppings bagi satu pizza, let say half pepperoni (my fav) and half aloha chicken.. Dapat rasa toppings yang lain-lain kan, variety sikit.. Tak silap saya kat Domino's ni ada roti yang ditabur cinnamon kan? (hahaha..dah lama tak makan sampai tak ingat..) Yang tu memang sodap!! Pergh, sampai menjilat jari..hehehe.. Tapi sayangnya, jarang saya dapat makan, sebab kat Kelantan dengan Pahang takde.. Kalau pi Johor dan KL baru dapat merasa..

sudah terliur..sib baik tak peknen..

Yang Vivo ni pulak, saya suka sebab rotinyer sangat nipis dan crispy.. Lain dari yang lain.. Saya suka order Meaty Monster, sebab macam-macam ada, tapi Mr Hadi kurenggg sikit..hoho..Datang sini je mesti order Mango Delight, perrghh, memang sodap rasa kat anak tekak, dan sejuk sampai ke jantung.. Tak silap saya, dulu ada menu set yang ada roti salut telur, perghh, memang sodap roti tu.. Tapi bila pi lagi pastu, menu tu dah takde..huhu.. Vivo ni pon sama cam Domino gak, takde kat Kelantan dengan Pahang..huhu.. Jadi, sejak dah tak duduk Johor, payahle nak merasa Vivo ni..

tak sabar nak balik..leh makan puas-puas..

Dan skang ni, Pizza Hut ada pizza terbaru kan, cam menarik je.. Uols dah try ke? Sedap tak..? Huhuhu, dapat tengok gambar pon jadilah.. Yang mana belum try, cepat-cepat gi trykan untuk saya..ngee.. Nak tengok rupa pizza yang unik tu leh klik sini..


Kalau uols, apa peberet pizza kat ketiga-tiga restoran ni? Ke ada tempat lain lagi best untuk pizza ni? Leh suggestkan, mana tau kot2 saya balik nanti leh try..ngeee



Kliklah sini dulu.. Thanks!!


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

7 Comments
Comments

7 comments

Feb 13, 2011, 11:44:00 AM

i prefer dominos pizza ! sedap gila ~ haha

Feb 13, 2011, 1:24:00 PM

i suka domino's and vivo.. lagi best dari pizza hut.. hehe

Feb 13, 2011, 6:42:00 PM

hanya pernah cuba pizza hut jer yg lelain tu belum lagi...

tunggu ekonomi rumahtangga pulih dulu, baru leh nak makan luor kat fast food ni.. ;)

Feb 13, 2011, 11:49:00 PM

sye suke pizza hot2..hihi~~

Feb 14, 2011, 9:51:00 AM

domino's best yg crispy tu..blh hbs sebiji tu..hehe...
pizza hut suka chicken wing...hehe...
tak penah lagi try vivo tu..

Feb 15, 2011, 1:38:00 AM

of coz la pizza ..hheee terbaik la pizza ni,,yahoooo

Feb 16, 2011, 11:38:00 PM

@to all: kan..kan..memang tak sabor nak balik nak makan..huwaa..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...