Feb 11, 2011

Home » , » Banner HeartBeat.my yang baru & Mengenai Reports

Banner HeartBeat.my yang baru & Mengenai Reports

Rasanya semua dah perasan kan, yang HeartBeat.my dah pun menggunakan banner yang baru, tiada lagi unsur-unsur mempromosikan Valentine.. Jadi uols bolehlah menggunakan coding yang HeartBeat.my sediakan macam yang terpampang kat blog saya ni..

Sebelum ni saya tak notice pon kegunaan widget reports yang terdapat di dashboard HeartBeat.my, yang saya biasa tengok adalah main dashboard ataupun overview je.. Oleh kerana Cute Mum dan Miza pernah tunjuk yang kita leh tengok details klik dan yang register dengan klik widget Reports di dashboard, maka sesajalah saya cuba tengok widget tersebut.. Hasilnya, memang pelik bin ajaib.. Kenapa saya cakap camtu? Cuba tengok yang saya highlight kan kat gambar bawah ni..


Kalau ikutkan, pada tarikh 5, 6 dan 10hb ada yang klik banner HB di blog saya ni, berdasarkan mesej yang ditinggalkan di kotak komen, tapi kat situ takde pulak rekodnya.. Adakah diupdate lambat? Kalau yang klik pada 10hb mungkinlah dimasukkan under 11hb, tapi yang klik pada 5hb?

Tapi tulah, benda-benda cam gini malas nak amik pusing sangat.. Kalau ada, adalah.. Kalau takde, maknanya bukan rezeki, kan? Apapun, saya berterima kasih pada yang sudi klik-klik iklan di sini, terutamanya iklan HeartBeat.my. Sekiranya uols klik, kalau sudi tinggalkan pesanan di kotak komen, supaya saya dapat membalas klik uols tu walaupun style saya kalau jumpa je banner HeartBeat.my kat mana-mana blog, especially blog kenkawan, memang saya akan klik.. Sebab kalau uols tinggalkan di shoutbox tu, takut saya terlepas pandang.. Tak best jugak kalau tak dapat membalas klik dari uols kan.. 

Buat yang belum join HeartBeat.my, jom join ramai-ramai, nak-nak skang ni cam liat sikit nak dapat BE kan..huhu.. Kalau nak tahu lebih lanjut pasal HeartBeat.my ni leh tengok entri saya yang lepas-lepas mengenai HeartBeat.my cam kat bawah ni..


Cara untuk menjadi Affiliate HeartBeat.my - Tutorial & Cara untuk mendaftar sebagai ahli HB

HeartBeat.my memang masyuk - Cara-cara untuk mendapat earning dari HB



Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

13 Comments
Comments

13 comments

Feb 11, 2011, 9:28:00 AM

kadang2 cute mum pon tak paham kenapa tak dikira.. mungkin diorang ada software sendiri kot..

Feb 11, 2011, 9:34:00 AM

SALAM MINTA TOLONG LIKE GAMBAR UNA DI FB KALAU SUDI THAKNS

yah bee dah klik herat bert akk..heee

Feb 11, 2011, 10:28:00 AM

banner baru utk HB ni ade yg masih promo valentine.. yg u guna ni pun.. cuba tgk betul2... i mean yg leaderboard ni... ;)

kakyong guna yg square jer... yg square pun ade 1 yg masih promo valentine...


pasal report tu sama lah.. 5-7 feb kakyong pun 'telur' ayam.. walhal ade yg ckp dtg klik.. pelik kan...... :P

Feb 11, 2011, 10:59:00 AM

sy dah klik...:)

Feb 11, 2011, 12:54:00 PM

SALAM.
Maaf mencelah, tentang pemenang GA dilazfamily dipilih melalui RANDOM.ORG.Mehlah join

Feb 11, 2011, 1:21:00 PM

me dh click utk ari ni

me pun tak sure mcm mana system HB tu bezakan genuine clicks or not--me cuma tau one click per ip per day

Feb 11, 2011, 1:53:00 PM

btul tue... saya pn dh pening ngan HB nie...

ader yg klik tapi xnaik kt report... camner tue???

Feb 14, 2011, 11:34:00 PM

@to all : kan..pelik..taktau cemana dia kira..takperla, yg penting kita klik..

Feb 24, 2011, 10:35:00 AM

As Salam..i dah click..he.he.kelakar la plak rasanya bila mengaku... i pun ada gak click kengkawan punya ad ..tapi..kenkadang lupa

anyway..ttg heartbeat tu..ntah la..i buat pun saje-saje..kata orang sambil-sambil kan.

i rasa kalau dorang nak tifu pun kita tak tahula. sebab dorang yg control system.

Walllahualam.

Feb 24, 2011, 11:12:00 AM

berkenaan giveaway asyik maiburigu: bkn on lucky draw but the best entry..jom try..

Anonymous
Feb 25, 2011, 5:32:00 PM

salam..sy ad nuffnang..hee~

Mar 23, 2011, 12:33:00 AM

so far camne? hehe yg nuffnang ni pon sya blur blur nk pakai

Apr 3, 2011, 1:35:00 PM

dah lama x bergerak..statik jek digit tu wpun ade yg kata klik. heheheh xpe la

klik skali kat sini

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...