Dec 22, 2010

Home » , , , » Mari Sertai Bloglist Izamir Ridzwan

Mari Sertai Bloglist Izamir Ridzwan

Oleh kerana blog ni tersangatlah baru ni wujudkan, dan kalau nak tahu, ini entri pertama bagi blog ini..hehehe.. Jadi, dengan hati yang teramatlah suka lagi terbuka mahu sertai bloglist Izamir Ridzwan.. 

Erm, oleh kerana blog ini adalah blog saya dan Mr. Hadi, jadi tak pastilah pulak nak kategorikan si jelita ke, atau si jejaka.. Sebab dua-dua menepati kategori..hahaha.. Jadi, ikut suka tuan penganjurlah nak letak blog ini under kategori yang mana satu.. Kami redha..

credit
Pandangan pertama mengenai blog ni, perghhh, menariknya singkatan nama blog nih, IR tu, memang menjadi impian sejak bergelar engineering student lagi, tapi taktaulah akan tercapai ke tidak..hahaha.. Mengenai entri pula, saya suka godek-godek entri berkenaan dengan tips, maklumlah banyak lagi yang saya perlu pelajari..ecehhh.. Antara yang disukai adalah tips meningkatkan trafik blog..

Kalau uols juga mahu tersenarai kat bloglist IR ni, meh klik sini laju-laju coz duenya 26 Dis ini.. Saya nak tag orang yang mula-mula jadi kawan kepada blog Belle ini, walaupun satu entri tak post lagi..

Fatin
Eirra
Bee
Erin

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

4 Comments
Comments

4 comments

Dec 22, 2010, 4:24:00 AM

hahahaa bee join nanti

Dec 22, 2010, 1:58:00 PM

yang ni ehh yang kak has tag fatin hee :D
insayallh k :D

emm dah ltk kat blglist hee

Dec 22, 2010, 7:51:00 PM

salam.. thanks join

Dec 24, 2010, 6:59:00 AM

@bee : haa, join jgn tak join..

@fatin : ha'ah..thanks dear..muahss sejibik..

@izamir : thanks juga anjurkan segmen ni..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...