May 1, 2011

Home » , , , » Video Maharaja Lawak Minggu 5 | Yang Paling Mantop, Jozan, Nabil dan Sepah

Video Maharaja Lawak Minggu 5 | Yang Paling Mantop, Jozan, Nabil dan Sepah

Wahhh..lambat pulak saya update pasal Maharaja Lawak Minggu ke-5 ni..huhuhu, bukan apa, ni kes American Idol la ni.. Takpo, yang tu saya story kat bawah nanti..

Sememangnya, saya duk tertunggu-tunggu Maharaja Lawak ni, memang dah tahap macam ketagih pon yer..ekeke.. Tak sabar nak tengok persembahan diorang week by week, samalah juga macam American Idol..oppss.. Terselit pulak.. Kali ni, yang paling best bagi saya adalah Jozan..hehehe.. Ke Nabil ek? Dak, dak, 1st skali adalah Jozan, kedua Nabil then Sepah...hehehe.. Tu bagi sayalah untuk minggu ini.. Jom layanss..





Agak-agaknya minggu depan, siapa pulak yang akan menyerlah ek? Cepatlah hari Jumaat..hehehe..


p/s : Oh ya, sebab American Idol lah, mood saya untuk berblog merundum (eceh..salahkan AI pulak, padahal tengah mood berholiday..) Nak tau nape? One of my fav contestants, Casey dah out..huhuhu.. Saya suka tengok persembahan Casey, sangat unik dan variety.. Huhu.. Missed him already.. Missed Pia too..



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

4 Comments
Comments

4 comments

May 1, 2011, 10:19:00 AM

hehe nak pecah perut gelak tengok diorang ;p

May 1, 2011, 12:12:00 PM

haa tk tengok american idol pun kak..

May 1, 2011, 7:46:00 PM

suka tengok diaorg berlawak trutama jozan.....best!!!

May 4, 2011, 12:39:00 AM

@dni : kan..kan..tengok banyak kali pon still gelak lagi..

@puanbee : heheh..sini sebab tayang kat tv kan..tu yang layan tu..kekeke..

@maisarah : memang best..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...