Dec 24, 2010

Home » , » SAYA NAK MASUK BLOGLIST ELLEN

SAYA NAK MASUK BLOGLIST ELLEN


Oleh kerana blog ini baru nak menapak, semestinyalah saya mahu turut menyemakkan bloglist Ellen..hehehe.. Kalau uols nak join, jom klik sini laju-laju.. Duenya 25 Dis ini yer.. Saya tengok blog Ellen ni cantik dah, semuanya cukup..  Cuma, kalau Ellen nak bagi nampak lagi menarik tertarik kau memang debomb dan kemas, Ellen boleh letakkan scroll di blog archive aka Coretan Ellen tu, macam kat blog Ma Belle Conway.. Nak tutorial leh cekidout kat sini.. Barula sidebar blog Ellen sama cantik, sama padan bagai pinang di belah dua sama tahap duduk sama rendah, berdiri sama tinggi dengan kepanjangan entri.. Nampak seimbang gitew... Antara entri yang saya suka adalah BoiFrend Tak Guna.. Rasa cam geram pon ada, nak gelak pon ada.. Alahai, kalaulah dapat pakwe cenggini, jawabnya saya akan buat cenggini lalu say BUBYE..hehehe

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

8 Comments
Comments

8 comments

Dec 24, 2010, 12:47:00 PM

boleh sis nak buat banner.
email i
gambar,
colour apa sis nak,
word apa nak letak.

naddy_cayunk@yahoo.com

Dec 24, 2010, 12:57:00 PM

hehe bnyknya akak nak msuk bloglist ni hehe
bloglist fatin xmo ka??haha :P

Dec 24, 2010, 3:43:00 PM

teringin jugak nak join ni...

Dec 24, 2010, 5:04:00 PM

Ha, atok dah berjayo skodeng sini. Nanti atok add link yo...under finalist anti

Dec 25, 2010, 6:21:00 PM

Thanks sis, boleh saja berapa banyak blognya, just inform ellen ya..buat satu entry pun ok..hehe

Dec 26, 2010, 2:12:00 AM

@nard : waa..tq dear..hikhik..sukanya..nanti akak emel ek..muahss..

@fatin : blog baru katakan..hihihi..kalau nak tahu, fatin org pertama yg akak tny tau..hehehe..

@kakyong : jom kakyong..sempat lagi ni..

@atok : thanks atok..

@ellen : yeke sis..thanks..

Dec 29, 2010, 10:36:00 AM

good luck!!

Jan 4, 2011, 10:53:00 PM

@cik tom : thanks dear..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...