Jan 16, 2012

Home » , , , , , » Tot School | Letter Bb

Tot School | Letter Bb

Sebelum tu nak mitak jasa baik uols klik like kat SINI.. Thanks!

Kalau 2 minggu lepas saya dah kongsi mengenai Letter Aa Part 1 dan Part 2, hari ni saya nak share ngan uols aktiviti Zahra dengan Letter Bb. Tapi sayangnya, banyak yang saya lupa untuk snap setiap kali buat aktiviti, jadi saya share yang mana ada jer la yer.. Seperti biasa, resource bagi Letter Bb ni saya dapat dari sini..

This week's Letter :Bb
This week's Object : Ball
This week's Vocab : Outdoor Fun


Untuk printables yang kat atas ni, saya ambil dari sini.. Menariknya sebab ada line untuk bantu anak2 membuat line, compare dengan printables kat atas tu..


Yang outdoor fun tu, saya ubahsuai sikit, terlalu banyak rasanya untuk diperkenalkan buat Zahra, saya pilih yang biasa atau pernah Zahra nampak..


Untuk aktiviti tampal menampal, saya download dari sini.. Yang ni saya dah siap-siap gunting, hanya bagi Zahra letak gam, dan tampal mengikut huruf. Hasilnya adalah seperti kat bawah ni, tapi tu belum saya tulis kat atas tu..hehehe..


Untuk aktiviti butterfly craft ini kat bawah ni pula, saya rujuk kat sini.. Hihi, yang besar tu tapak tangan saya, yang kecik tu tangan Zahra.. Biasalah Zahra, mesti nak libatkan mamanya juga..


Hikhik, banyak yang tak amik gambar.. Lenkali nak kena ingatla.. Till then, jumpa lagi di segmen Tot School..hehehe


Nak mitak jasa baik uols klik like kat SINI.. Thanks!

Nak insentif tunai, Klik SINI 

Nak cari trendy hijab, muslimah attire, babykids wear, Klik SINI

Longchamp New Year Sale,  Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

8 Comments
Comments

8 comments

Jan 16, 2012, 12:58:00 PM

amboi.. banyaknya xtvt zahra.. seronok..

Jan 16, 2012, 2:30:00 PM

bagus zahra ni :D

Jan 16, 2012, 2:36:00 PM

clever :)

Jan 16, 2012, 3:00:00 PM

alahai comelnya dia. eliss malas kot nak buat kat rumah..bad me :(

Jan 17, 2012, 11:43:00 PM

@kakyong hihi, saja isi masa lapang kakyong..

Jan 17, 2012, 11:43:00 PM

@Ardini Humaira hihi..time bagus mmg bagus, time terlebih bagus..adoyai..

Jan 17, 2012, 11:43:00 PM

@eB ezrin thanks..

Jan 17, 2012, 11:44:00 PM

@e.l.i.s.s.m.i.e not bad la, eliss kan keje..mana sempat, balik nak masak lagi, kemas lagi..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...