Jul 21, 2011

Home » , , , » Golf, Sukan untuk Orang Kaya?

Golf, Sukan untuk Orang Kaya?

Berapa ramai yang setuju kalau dikatakan golf adalah sukan untuk orang yang kaya? Berapa ramai pula yang tak setuju dengan pernyataan tersebut? Hehehe, kalau tanya saya pulak, hmm.. Tak dapatlah pulak saya nak jawab secara tepat, ekekek.. Boleh gitu?

Satunya, sebab saya tak pernah pon main golf, ataupun lebih tepat lagi, tak ambil tahu pasal golf ni, sebab dulunya saya tak minat pon ngan golf ni..hahaha.. Tak silap saya dulu, UTM ada port untuk training golf (tak sure untuk student ke staf), maklumlah zaman dulu tak pandang pon..ekekeke..

credit

Tapi lately, minat pada sukan golf ni makin bercambah pulak..ekeke.. Ingat lagi tak dengan entri Blog Tidak Berupdate Gara-gara.., haa, kalau uols nak tahu, sport terbaru yang saya suka adalah golf laa.. Dari game ni lah, baru saya faham tentang selok belok golf, tak banyak pon sikitlah dari segi pengiraan mata.. Kalau dulu, main game kat komputer, seriyes saya tak faham motif golf dan pengiraan..hahaha..

hehe..senang je dalam Wii, berapa banyak guide da..ekeke.. credit

Walaupun gaya saya pukul tu tak boleh apply kat alam realiti (bak kata en. Hadi, memang salah teknik, janji straight saya pukul..agagaga..), tapi memang enjoylah main golf ni, membuatkan saya teringin nak try main golf kat alam realiti..hohoho.. Tapi confirm tak semudah main game kan..hehehe.. But yeah, melalui Wii ni, golfing is interesting, yang penting fokus dan teknik..kikiki.. Tapi takdelah berjaya mempengaruhi saya untuk layan tournament golf kat tv..ekekee..


p/s : Oh ya, mengenai pertanyaan entri ni, kalau uols google, ramai yang gitau sukan ni bukan untuk orang kaya sahaja, itu hanya dolu-dolu je.. Skang ni sapa-sapa yang berminat boleh aja belajar..


Nak mitak tlun kenkawan komen entri Saya Bertudung, KLIK SINI

Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Nak menang brand new SUZUKI Alto dan hadiah bernilai RM80K? KLIK SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

4 Comments
Comments

4 comments

Jul 21, 2011, 3:45:00 PM

hehehe...sy x minat golf..x tahu la naper..

Jul 21, 2011, 9:29:00 PM

mcm xbrsukan je main golf. hehe

Jan 5, 2012, 4:02:00 AM

@bArdbOO hikhik..macam me dolu2..skang okla..takdela minat sgt, tp dah enjoy main..

Jan 5, 2012, 4:03:00 AM

@Encik JI eh, berpeluh juga..hehehe..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...