Jul 4, 2011

Home » » Kemenangan dalam CGL Semasa Bercuti

Kemenangan dalam CGL Semasa Bercuti

Kali ni me nak update kemenangan hasil dari berkecimpung dalam dunia CGL semasa me offline hari tu..ekekek.. Maklumlah, bila dah bercuti memang tak sempat nak berblogging, dapat tau menang ni pon hasil jasa baik kenkawa yang maklumkan..

Firstly, terima kasih buat Qienah aka penganjur eLe Design 1st Giveaway yang sudi memaklumkan yang me bertuah dalam GAnyer, sekaligus memenangi hadiah yang kiut miut hasil kraftangan dari Qienah sendiri.. Tahniah juga buat pemenang2 yang lain..


Ha, kat eLe Design ni macam-macam ada, nak keychain, hair clip, pencil case, hp case, pendek kata semuanya ada.. Me berkenan betul dengan frame dan bantal tu..hehehe.. Dan harganya memang berpatutan.. Jom mencuci mata di blog Qienah, eLe Design..

Keduanya, terima kasih buat Mama Leen aka puan penganjur Ms Ladybee 1st Giveaway yang sudi memaklumkan yang me menang dalam GAnyer sekaligus memenangi hadiah yang kiut miut juga.. Me dah dapat pon hadiahnya, nanti me upload gambarnya di lain entri..heheh..takdan nak transfer lagi.. Tahniah juga buat pemenang2 yang lain.. Actually, semua yang join dapat gift tau..hehhe..


Sebenarnya, Mama Leen ni adalah salah seorang daripada GHMB atau juga dikenali sebagai Nyonya Mansor.. Tapi sejak me bercuti hari tu sampaila skang ni, takdan nak lepak lelama kat FB, takdan nak beramah mesra ngan ahli GHMB.. Apapun, jom berkenalan dengan Mama Leen di blognya, Ini Citer Ms Ladybee..

Ketiga, terima kasih buat kak Mega kerana sudi memaklumkan yang me dapat hadiah saguhati dalam Adyshariz Lucky Draw. Actually, me bukannya salah seorang daripada pemenang GA ni, tapi oleh kerana puan penganjur aka Aisha ni baik hati orangnya, dia bagi hadiah saguhati kat me..wawawa, thanks dear..suka sangat..hehehe.. Tahniah buat kesemua pemenang..


Hehhe, rasanya semua dah kenal ngan Aisha kan, tak perlu diperkenalkan lagi..ehehhe.. Maklumlah, Aisha ni salah seorang yang tegar join CGL juga, malah banyak menang ni.. Siapa yang nak menuntut ilmu CGL, leh gi bertapa ngan Aisha, especially bab-bab kreatif CGL..ngee.. Jom skodeng Aisha di blognya, A Story to Remember..


p/s : Patutnya ada satu lagi kemenangan dalam CGL semasa bercuti, tapi sebab jari me dah semputttt.. Maka me sambung lain kalilah yer.. Haa.. semputttt!!

Nak mitak tlun kenkawan komen entri Saya Bertudung, KLIK SINI

Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

2 Comments
Comments

2 comments

Jul 4, 2011, 2:50:00 PM

tahniah2

Jul 5, 2011, 6:53:00 AM

terima kasih n thniah ye..:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...