Jul 3, 2011

Home » , » Belle of June

Belle of June

Kali ni, tiba giliran untuk me announce siapakah yang bakal dianugerahkan Belle of The Month bagi bulan Jun.. Sebelum ni kita dah tau yang Mama Adam adalah Belle of May. Kali ni, meh kita tengok siapa yang kena..ngeee..

credit

AISHA aka ADYSHARIZ


Kalau nak kira, nama Aisha ni dah lama saya kenal, masa tu di awal saya menceburkan diri dalam dunia contest dan giveaway, maklumlah Aisha ni pon kaki contest juga..ekekeke.. Tapi Aisha lagi rajin dari saya..hehehe.. Terror pulak tu bab-bab contest kreatif ni, dah banyak pon menang hasil daripada join contest dan giveaway..heheh.. Dan kami sama-sama ada seorang anak yang lahir pada tahun yang sama, pada tahun 2009, bezanya Zahra lahir awal sebulan dari Hariz, kira boleh genglah tu..hehehe.. Sayang sekali, masa kat KL haritu tak dapat jumpa, takpelah, ada rezeki akan dapat berjumpa juga nanti..


Ha, inilah header blog Aisha.. Comel je, nak-nak lagi ngan gambar Hariz yang terleleh ayaq liuq tu..hehe.. Follower Aisha pon semakin hari semakin bertambah, dah nak cecah 1000.. Tahniah.. Ada entri menarik di blog Aisha, mengenai Wanita Melayu Akhir Zaman.. Jadi apa tunggu lagi, jom skodeng Aisha di blognya, A Story to Remember..

Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

1 Comments
Comments

1 comment

Jul 6, 2011, 10:38:00 PM

hahhahaaa..suka aku nengok hang buat entri pasal aku..kihkihkih...

bab kaki contest tu yg aku tak leh tahan tu..hehe,

takpe has, insyaAllah ada rezeki kita jumpa..

erkk..aku nk order cheescake kat hang boleh?..buat makan2 tuk member opis...lalalaaa...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...