Jul 10, 2011

Home » , , , » Angan-angan, mungkinkah menjadi kenyataan?

Angan-angan, mungkinkah menjadi kenyataan?

Hakhak.. Kalau berangan memang sodap, maklumlah takyah keluar sesen pon..ekekek.. Memula saya nak letak tajuk Mehla Kita Memasang Angan-angan, tapi ntah cemana boleh bertukar kepada Angan-angan, Mungkinkah menjadi Kenyataan..hihihi.. Mana tahu kan..kekeke.. koya lagi..

Angan-angan pasai apa ni? Hehhe.. Lately, saya suka duk usha-usha kereta, maklumlah dah banyak model-model kereta yang baru keluar.. Salah satu darinya adalah, Toyota Vios TRD Sportivo.. Ingat lagi tak entri Kereta Idaman, ha agak-agaknya sama tak Vios yang saya berkenan tu ngan Vios TRD Sportivo ni..hehe..

haii..kalau dapat sebijik Vios TRD Sportivo, besh ni...

Uols ada terserempak ke dengan roadshow Vios ni (kalau nak tahu kat mana ada roadshow Vios, klik SINI), dah try test drive? Ekekeke.. Dapat test drive pon jadilah kan..kekeke..

Lagi satu, saya suka berangan pasal travel..kekekke.. Nak-nak lagi kat tempat yang sememangnya terkenal dengan pusat pelancongan yang beshh gitew.. Dan yang lagi best bila berangan,  apabila dapat travel dengan kapal gitew.. Waaahh, tak dapat nak imagine cemana, mesti excited giler, maklumlah tak pernah lagi bercruise dan bermalam atas kapal. 

cantiknya beach kat Phuket ni..

Mesti best kan, bangun-bangun dapat tengok laut yang menenangkan, memalam pulak didodoi dengan bunyi laut..waahh.. Dan skang ni Milkadeal ada buat promotion, RM715 instead of RM2060 for 3N Penang-Phuket-Krabi-Penang Holiday aboard Superstar Libra Star Cruise including Meals & Entertainment. Tak ke best tu? Tapi sayang, duit dalam poket tak cukup best..hohoho.. 

Sekian sahaja entri berangan buat kali ini.. Nanti kita sambung di lain entri..ekeke.. Maklumlah berangan ni memang takkan habis punyer..hihihii.. Oh ya, uols suka berangan pasal apa yer? Ce citer.. ce citer..


Nak mitak tlun kenkawan komen entri Saya Bertudung, KLIK SINI

Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

7 Comments
Comments

7 comments

Jul 10, 2011, 2:10:00 PM

kalau cakap pasal Phuket tuu, memang cantik sgt pantainyaa.. rasa taknak balik tau!

Jul 11, 2011, 3:12:00 PM

nk angan2 pn eB x mampu ;p

Jul 12, 2011, 7:36:00 AM

dekat perancis ke ni?

Jul 14, 2011, 10:40:00 AM

sy berangan nak g shopping kat bandung....tapi berangan je la...x mampu nak g...huhu...

Jul 15, 2011, 10:24:00 PM

malas berangan skrg ni has hehe kang berangan tk dapat tension

Jan 5, 2012, 4:55:00 AM

@muchang eh taklah..kat phuket ni..

Jan 5, 2012, 4:56:00 AM

to all : hihi..syok berangan ni..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...