Jul 4, 2011

Home » » Sesi Perkenalan Antara Semua Ahli KSRS

Sesi Perkenalan Antara Semua Ahli KSRS

Hehehe, walaupun Kelab Suri Rumah Sedunia ni dah lama ditubuhkan, saya baru nak join.. Maklumlah, baru dapat tahu ni.. Kalau tak, dah lama saya join dari awal-awal lagi..ekeke.. Jom kenkawan, kita meriahkan KSRS ni.. Rasanya KSRS ni terbuka untuk suri rumah sepenuh masa mahupun separuh masa..ekeke.. Tak gitu Pengetua Kelab aka Puan Bee? Kalau nak join, cepat-cepat klik SINI..

Dah join kelab, mestilah ada sesi suai kenal kan.. Ha, inilah biodata yang diminta oleh Puan Pengetua..


Nama : 
Kalau dalam alam blogging ni dikenali as cikpuanhady, tapi nak panggil has pon ok je..

Umur :
Tak lama lagi akan menginjak ke era 30 an.. Lagi 20 hari je lagi..awww

Tempat tinggal :
Kalau nak kira, saya ore Kelate, dolu-dolu menetap di Kuantan, tapi buat sementara ni kat Lausanne

Email :
sz_ishak[at]yahoo.com

Status :
Dah kahwin, ada anak sorang..gegerl..ngee

Bekerja atau tidak :
Buat masa ni, suri rumah sepenuh masa

Facebook/twitter :
Kalau sudi, mehla add FB saya dan twitter saya..


Banner blog saya ni takde lagi, kalau sudi, Puan Pengetua boleh buatkan? Hehehe.. Salam perkenalan dan ukhuwah buat semua ahli KSRS..

Ahli baru,
cikpuanhady


Nak mitak tlun kenkawan komen entri Saya Bertudung, KLIK SINI

Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

6 Comments
Comments

6 comments

Jul 4, 2011, 10:59:00 PM

wah.. ada kelab lagi tue..
tapi kita layak ker join?

Jul 4, 2011, 11:17:00 PM

nama yg lagi unique utk suri rumah ,
DOMESTIC ENGINEER .

Jul 5, 2011, 12:19:00 AM

wah..ada kelab lak ye....ala, lum khwin lagi..tapi dah jadi suri rumah tanam anggur...cam ne tu?? hehe

Jul 5, 2011, 12:24:00 AM

banner kemudian cerita lah haha.. comel nooo.. saja main2 je ni .. pendek kata kalau join tu leh ler geng kan kan .. semua leh join sebenarnya ada yg berkerja jugak saje letak nama gitu cam best je hahaa

Jul 14, 2011, 12:23:00 AM

hehehehhee melawat cikpuan

Sep 14, 2011, 3:36:00 PM

melawat ahli ksrs, terlewat sikit,selamat berkenalan

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...