Dec 15, 2011

Home » , , » Dari CommentLuv ke Threaded Comment

Dari CommentLuv ke Threaded Comment

Hohoho, tak dan 2 hari saya pakai CommentLuv, dah pon bertukar balik ke comment blogspot, bezanya saya upgrade sikit ke Threaded Comment..kikiki..

Kat entri Blog Notre Belle Histoire sudah berCommentLuv, saya ada gitau yang CommentLuv kat blog ni ada prob kan, pastu saya cuba uninstall balik, dan reinstall balik dengan install by template jugak, dan alhamdulillah jadi.. Mungkin sebab yang 1st saya install tu lupa nak klik activate CommentLuv lepas install.. Mungkinlah kot, walaupun saya rasa bukan itu penyebabnya..

Kenapa saya tetiba pakai CommentLuv, salah satunya saya suka featurenya yang ala-ala macam chatting..hahaha.. Kita boleh reply kat komen mana yang nak direply, dan apa yang kita reply tu ada kat bawah pengomen yang kita reply..hahah.. Faham dak ni? 

nampak tak sayanyer reply bawah MJ tu?

Bila berblogwalking ke blog kakyong, saya notice yang threaded comment ni ala-ala CommentLuv pulak, bezanya TC ni takde direct link dan takde link latest entri blog pengomen. Kalau ada kan best? Hihi.. Tapi bila baca yang CommentLuv ni kekadang ada prob, pastu bila kita uninstall balik, akan hilang komen2 yang ada semasa menggunakan CommentLuv ini (tu yang entri Rezeki di Akhir Tahun 2011 & WW7 | Dalam Hati Ada Taman komennya 0, sebab dah uninstall CL, sumer komen hilang), jadi saya amik keputusan, better saya guna komen blogspot aje, tapi guna style TC.

Actually, dah ramai pon yang pakai TC ni, saya je baru tahu...haha.. Maklumler, baru nak aktif berblog balik..agagaga.. Kalau uols nak pakai style TC ni, uols boleh tengok tutorial kat blog Maribinablog ni. Tapi ada lagi yang saya nak upgrade kotak komen ni, maybe esok baru siap..hahha.. Yang ni pon dah amik masa berapa jam daa..

Kayler, semoga uols semua ceria di pagi Khamis ini..


Looking for mobility and connectivity on-the-go? Click HERE

Nak menang Grand Livina, Klik SINI

Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

17 Comments
Comments

17 comments

Dec 15, 2011, 11:57:00 AM

thnaks info ni..sy pun nk try jugakla...

Dec 15, 2011, 12:12:00 PM

bestkan? tp ader yg x leh komen la. hu3

Dec 15, 2011, 12:13:00 PM

Owhhcamtu ye..

Myra rasa seronok komen kat Comment Luv tetapi mmg betul kekadang tak kluaq komen box tu..

Kira ada pro dan kontra la kan ;)

Dec 15, 2011, 2:44:00 PM

dni pun duk guna blogspot pnya je :)

Dec 15, 2011, 3:08:00 PM

oo..syok gak camni...nanti nak try gak la....

Dec 15, 2011, 5:27:00 PM

saya pun dah guna threaded komen ni...:)

Dec 15, 2011, 9:36:00 PM

@eB ezrin
apa yang tak boleh komen eB, TC ke, kat blog ni ek?

Dec 16, 2011, 10:36:00 AM

Thx for the info!

Jom baca ni ~ Tips Penyediaan ke Musim Persekolahan!

Dec 16, 2011, 9:30:00 PM

@Lin Azlinasama2..ha, tryla lynn..senang je, comel pulak tu..

Dec 16, 2011, 9:31:00 PM

@Myra Jaykan, bestkan ngomen kat CL..tapi tu ler, bnyk kn timbang..bila pakai, dah xleh uninstall dah..

Dec 16, 2011, 9:32:00 PM

@Ardini Humairahehe..samalah kita, baru2 ni je ada angin nk ubah..

Dec 16, 2011, 9:32:00 PM

@aanietryla aanie, mmg syok..cam berchat pon yer..

Dec 16, 2011, 9:33:00 PM

@~ yus ~ha, pasan gak masa gi blog kak yus, tu yang berkenan tu..

Dec 16, 2011, 9:33:00 PM

@Qaseh Giftssama2..

Dec 21, 2011, 5:36:00 PM

dah comel kotak komennya.. ;)

Dec 22, 2011, 7:11:00 AM

@kakyong thanks kakyong, tapi nak tahuler nape takleh letak fb..

Jan 23, 2013, 9:53:00 AM

comey komennye...hehe http://bit.ly/XW24qt

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...