Feb 27, 2012

Home » , » Kenkawan, meh support blog saya..

Kenkawan, meh support blog saya..

Assalamualaikum semua.. Perghh, hampir-hampir nak berabuk blog ni, dah seminggu tanpa update.. kikiki.. Nak buat cemana, mood asyik ke laottt je, walaupon kat sini hanya ada tasik..hehehe..

Banyak benda nak cerita, tapi banyak lagi besar cabaran nak buka lappy..hohoho.. Ni pon sekadar quick update.. Tak dapat nak cerite lama-lama..

Saya ada join contest Mahu Menangi RM150?, jadi saya nak mitak tulun kenkawan untuk support blog saya dengan klik like, tweet dan/atau g+ kat entri Notre Belle Histoire.

Jasa kalian amatlah dihargai..


Nak pi melancong? Dapatkan tips penting ini :
Tips Melancong
Nak difeaturekan kat sini, Klik SINI

Jom join Double GA & menangi 15 hadiah menarik, Klik SINI

Looking for trendy hijab, muslimah attire, babykids wear, Click HERE

 Longchamp New Year Sale, Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

4 Comments
Comments

4 comments

Feb 27, 2012, 9:46:00 AM

insyaallah
nanti cheqna support ye =)

Feb 27, 2012, 2:35:00 PM

goodluck kak:)

Feb 27, 2012, 6:02:00 PM

salam....
nanti email nama dan alamat ke leezahanum@gmail.com yer...saya nak hnatar buku...tq

Feb 27, 2012, 11:47:00 PM

gud lak....xdpt join...blog bi..huhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...