Aug 20, 2011

Home » » Yeayyy, Lagi Rezeki di bulan Ogos

Yeayyy, Lagi Rezeki di bulan Ogos

Sebelum me get to the main story, nak tanya, yang mana betul, lagi rezeki di bulan Ogos, atau rezeki lagi di bulan Ogos? Hahaha.. Tetiba konpius pulak yang mana betul, me rasa tajuk kat atas tu yang betui, tapi en. suami pulak rasa yang 2nd..hohoho.. Uols rasa yang mana betul?

1st sekali, me bertuah dalam 2nd GA Pearl by Moon. Tak sangka ni boleh bertuah, rasanya baru dua kali bertuah dalam bulan ni..hoho.. Ni pon kes ternampak header blog contest kat dashboard..ekekek.. Agaknya hadiah ape ek yang me dapat, adakah barangan mutiara? Hehe.. Tahniah juga buat Ifa dan jom menang.


Ni 2nd giveaway yang Moon anjurkan dan alhamdulillah ada rezeki me kat giveaway kedua ini.. Yang 1st dulu nama me tak naik..hehehe.. Ha, kalau uols nak tahu, Moon ni kiranya masih baru 2 bulan lebih bergelar Puan, tahniah Moon dan selamat menempuhi alam rumahtangga. Jom berkenalan dengan Moon di blognya, It's Truely Me.

Keduanya, me salah seorang conso winners bagi Ucapan AidilFitri dari Saya untuk Eqbalzack. Rasanya semua yang join contest ni menang conso winners. Agaknya souvenir tu adalah kad raya spesel ek? Dah lama gak ni tak dapat kad raya.. Tahniah juga buat pemenang-pemenang utama contest ini, memang mantop, nak-nak pemenang utama.. Cayolah..


Rasanya semua dah kenal ngan blogger famous amos ni kan, header pon dah bertukar ye bro.. Kelass giteww.. Ha, untul uols yang join contest ini jangan lupa untuk lapor diri, nanti tak dapek pulok.. Meh klik blog bro Eq, kurasakan something cepat-cepat..

Last sekali, walaupun me tak menang dalam Giveaway 4BY4 Shikin Sayang, tapi me tetap juga dapat souvenir.. Waa, suka suka.. Terima kasih puan penganjur aka kak Shikin.. Tahniah juga buat pemenang-pemenang utama.

Agaknya me dapat yang mana satu ek? Hehe..

Me paling suka apa yang dicoretkan oleh kak Shikin, me quote ek, "Aku menulis kerana cinta, kasih, sayang dan rindu", best kan? Jom kenkawan, berkenalan dengan kak Shikin diblognya, Sayang Shikin. Oh ya, buat uols yang join GA ini, jangan lupa lapor diri kat link kat atas tu ek..


Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Main game dan menang RM50K, Klik SINI

Jom join Kontest Menang Duit Raya yang senang banget, Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

8 Comments
Comments

8 comments

Aug 20, 2011, 5:04:00 PM

wah..murah rezeki sis..smp 3 sis menang harinie!tahniah2..

tq gak sbb inform ifa sis..=)

Anonymous
Aug 22, 2011, 8:07:00 AM

wah,,, rezeki di bulan ramadhan kut...hehehe..nyway,, thanks join and congrats yaa.. :)

wait for ur parcel... :)

Aug 22, 2011, 10:07:00 AM

dulu ada terbaca dalam akhbar, seorang wanita tu hanya hidup dengan hasil peraduan yang dimenanginya,,,, setiap minggu mesti ada hadiah sampai.. terbaik

Aug 23, 2011, 10:51:00 PM

wah bnyk menang, aisha takde mood la skrg..huhu

tahniah

Dec 17, 2011, 5:32:00 AM

@tiefazatie thanks ifa..

Dec 17, 2011, 5:35:00 AM

@mOoN thanks dear..

Dec 17, 2011, 5:47:00 AM

@tipskerjaya yeke, wahh..tu mesti fokus betul2 tu..

Dec 17, 2011, 5:52:00 AM

@Adyshariz thanks dear.. jomla sama2 aktif..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...