Nov 17, 2011

Home » , , , , » Rezeki dalam Berblogging

Rezeki dalam Berblogging

Hehe, oleh kerana otak dah jammed, penin nak update pasal apa, sebab terlalu banyak cerita yang terkumpul, otak pulak dah tepu, masa pulak tak cukup banyak untuk type pepanjang, so saya story pasal rezeki dalam berblogging aka pendapatan bersama Exabytes dan Nuffnang..hehe

Uols perasan tak ada banner Exabytes kat atas tu? Hehehe, alhamdulillah, dapat gaklah menempek banner Exabytes kat blog ni, insyaAllah bulan 1 nanti dapatler RM50..hihihi.. Okla tu kan, sapa nak bagi RM50 untuk 3 bulan? Kalau uols nak mencuba, emailkan marketing@exabytes.com.my, sertakan sekali trafik uols, yang penting atas 150 ke 200 UV, alahai.. Saya dah lupa la.. Cumanya, yang saya tak puas hati, nape jadi camgitu ek? Cuba uols tengok tu, ada gap besor tu antara banner ngan blog ni? Huduhh pulok tengoknyerr.. Gatal tangan saya nak mengejas, tapi taktau cane nak ejas, coz saya copy aje coding yang depa bagi tu kat HTML Gadget, tapi jadi camgini pulok. Kenkawan yang pasang banner exabytes jadi camgini gaks tak? Saya cuba gaks paste kat coding ni kat template, langsung tak keluar.. Aishh.. Pening dibuatnya..

Ha, yang pasal Nuffnang ni pulak, ya ampunnn, dah lama betul saya tak update, ada sampai BE dah jadi ME..kuikukui.. Nak buat cemana, mood nak update blog ke laoottt.. Actually, saya dah pon cash out buat kali kedua.. Kalau nak tahu story cash out pertama, leh klik entri Akibat Gatal Tangan, Akaun Nuffnang Menjadi 0!. Ha, yang ni ngan blog lama yang dah jadi blog untuk CGL aka Ma Belle Conway

Cash out kali kedua ni tak sebanyak yang pertama, kurang RM4,  yang berjaya dikumpul selama 6 bulan sampai tangan dah gatal sangat, tak tahan untuk cash out. Padahal mula-mula budget nak tunggu sampai tahun 2013..hohooh.. Walaupun tak sebanyak dulu, tapi okla.. Saya tetap bersyukur gaks.. Kalau nak kira ada 20 ME (sebab ada dua blog kan, termasuk ngan blog bizz, Ma Belle Shoppe yang dah lama tak berupdate gaks..kuikuikui) Paling sikit adalah ME Prudential Are You Ready SS, iaitu sebanyak RM0.02 (hoho..ni mesti blog Ma Belle Shoppe ) dan paling banyak kutipan adalah ME SKII Heritage, iaitu sebanyak RM25.32. Kalau nak tahu bila blog ni mula dapat BE, boleh tengok entri Triple Plus One BE.

Skang ni ada 1 BE tengah running, terima kasih buat Maybelline dan Nuffnang kerana mempercayai blog ini dan sudi beriklan di blog Belle ini.. Muahss.. One of my fav lipstick is Maybelline..


A million thanks juga buat Belle visitors yang sering berkunjung ke sini, dan kerana memberi sokongan pada blog Belle ini, walaupun blog ini dah tak berupdate seperti dolu-dolu yang dalam 1 hari ada 2-3 entri..huhu.. Juga kepada yang sudi klik ads di blog Belle ini, terima kasih banyak-banyak.. Muahss berbijik-bijik kat uols..

Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

6 Comments
Comments

6 comments

Nov 17, 2011, 4:03:00 PM

sy rasa exabytes nk uv 200 dah skang..blog sy dah xlepasla...sekali jer pernah dapa awal2 dulku masa saingan kurang

Nov 17, 2011, 10:16:00 PM

bestnye dapat BE ^__^ dni lama dah tak dapat. terlalu lama dah.. hehe sebab jarang apdet blog kut

Nov 21, 2011, 9:48:00 AM

Tahniah ye kak, kira hilang berganti.. :)

Myra kalau BE dah ME, menjawab la berbulan baru nak lekat semula :)


Kak, kalau sudi tlg komen banyak entry ni ye
http://normj1001.blogspot.com/2011/11/canon-eos-1100d-gadjet-impianku.html

Dec 17, 2011, 1:12:00 AM

@Lin Azlinayeke lin..alahai..

Dec 17, 2011, 1:14:00 AM

@Ardini Humairayeke dni..sayangnya, trafik dni mantop....

Dec 17, 2011, 1:16:00 AM

@Myra Jayhehhe..dulu2 pon camtu gak,payah nak melekat..skang ok sikit..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...