Sep 6, 2011

Home » » Kemenangan Dalam CGL Sebelum 1 Syawal

Kemenangan Dalam CGL Sebelum 1 Syawal

Hehehe, baru sempat nak update pasal kemenangan dalam CGL, padahal taunyer sebelum raya hari tu lagi.. Tapi nak buat cemana, dah nak dekat raya tu, mood untuk berblog pon ke laoottt aje.. Jadi, ni yang baru terhegeh-hegeh nak buat entri ni..ekekeke..

First sekali, me adalah salah seorang pemenang saguhati bagi Doa Giveaway, sekaligus memenangi pelekat 18 doa-doa harian.. Wahh, me suka bangat ni.. Tahniah juga buat pemenang utama dan saguhati yang lain..


Kat blog puan penganjur ni aka Aishah, ada banyak informasi mengenai breastfeeding dan baby wearing.. Bukan tu aje, banyak lagi yang ada kat blog puan penganjur ni, jadi apa tunggu lagi, jom skodeng Aishah di blognya, Aishah Megahasz.

Keduanya, me adalah pemenang kedua bagi Contest Beraya Bersama Gadis Butterfly, sekaligus memenangi hadiah berupa penyepit rambut dan brooch butterfly yang sangat comel.. I loike.. Tahniah juga buat pemenang-pemenang yang lain..

Memang tak sangka me menang ni.. Thanks buat puan penganjur aka gadis butterfly dan juri-juri yang lain coz sudi pilih my entry especially gambar butterfly tu.. Mesti puan blog suka ngan butterfly kan.. Jom berkenalan dengan puan penganjur di blognya, Gadis Butterfly..

Yang last sekali, akan me update kemudian..hohoho.. Dah tak larat, mata pon dah berpinar je tengok lappy ni..hehehe.. Apapun, dengar-dengarnya dah ramai yer yang dah mula masuk kerja..hoho, takperla, boleh sambung beraya pada hujung minggu.. Ada lagikah yang masih cuti beraya di kampung, mesti bestkan?


Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Layan MYFMCashTracks & nak menang wang tunai RM70,000, Klik SINI

Dengar Hitz.Fm & nak menangi wang tunai RM60000, Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

6 Comments
Comments

6 comments

Sep 6, 2011, 10:25:00 AM

Salam singgah.
Tahniah menang :D

Sep 6, 2011, 10:58:00 AM

Tahniah kak, rezeki Syawal tu :)

Sep 6, 2011, 11:28:00 AM

wah..Tahniahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

Sep 6, 2011, 12:24:00 PM

congrats kak :D

Sep 6, 2011, 4:05:00 PM

Tahniahh...
Alhamdullilahhh

Dec 17, 2011, 4:04:00 AM

thanks y'all..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...